DecideAct og London-baserede Digitopia indgår partnerskab om at accelerere den digitale transformation i store organisationer

Softwarevirksomheden DecideAct, der leverer en SaaS-løsning til strategieksekvering, indgår et strategisk partnerskab med det London-baserede konsulentfirma Digitopia, som vil bruge DecideActs platform til at understøtte en effektiv gennemførelse af de forandringsprocesser, som virksomheden iværksætter sammen med sine kunder. Samarbejdet fokuserer i første omgang på Tyrkiet og Mellemøsten.

Halil Aksu, CEO Digitopia

Digitopia er en førende konsulentvirksomhed inden for digital modenhed med hovedsæde i London og fokus på Tyrkiet og Mellemøsten. Virksomheden tilbyder uafhængig ekspertise og rådgivning inden for digital transformation og bæredygtighed og har forandret den måde, hvorpå rådgivning leveres, med sin Digital Maturity Index Platform. Kundelisten omfatter store internationale virksomheder som Bridgestone, Carlsberg, Vodafone, Unilever, DHL og Microsoft.

Digitopia vil bruge DecideActs digitale platform til at overvåge og følge op på de transformationsprocesser, der gennemføres i samarbejde med kunderne. Digitopias administrerende direktør, Halil Aksu, der har arbejdet i 12 år i research- og rådgivningsvirksomheden Gartner, har store forventninger til brugen af platformen. Han siger, at DecideActs SaaS-løsning netop opfylder behovet for at følge sådanne processer ordentligt igennem og sikre, at de skaber de ønskede resultater.

Halil Aksu udtaler: "De fleste virksomheder er klar over, at muligheden for udvikling, vækst og på lang sigt overlevelse er tæt forbundet med evnen til at transformere. I dag kan man sætte lighedstegn mellem transformation og digitalisering og bæredygtighed. Vores arbejdsmetode består i at identificere og måle virksomhedernes modenhed i forhold til denne transformationsproces og udarbejde en køreplan for den. En sådan køreplan er i realiteten en strategi, og dens succes afhænger af evnen til at eksekvere den. Derfor skal den kontrolleres, måles og justeres undervejs for at blive styret sikkert mod målet. Det er præcis det, man kan gøre med DecideActs platform, så den supplerer vores digitale produktportefølje på smukkeste vis."

CEO og medstifter af DecideAct, Flemming Videriksen, er glad og stolt over samarbejdet med Digitopia, som han forventer sig meget af. Han uddyber: "Digitopia er en virksomhed, der er i en rivende udvikling, fordi de har knækket koden i forhold til de forandringsudfordringer, som virksomheder står overfor lige nu. De bringer lys ind i virksomhedernes mørke, forenkler det komplekse og skaber reel forretningseffekt. Desuden er de gode mennesker, der også har en seriøs bæredygtighedsdagsorden - både i forretningsmæssig henseende og i et bredere globalt perspektiv. Vi ser frem til at hjælpe med at støtte en endnu mere effektiv og givende gennemførelse af de tilhørende forandringsprocesser."

Digitopia's officielle website: https://digitopia.co

Halil Aksu, CEO Digitopia