DecideAct indgår samarbejdsaftale i Sydkorea

En aftale med professor og konsulent James Cho markerer DecideActs første aktivitet på det asiatiske kontinent. Med sit store netværk og detaljerede kendskab til produktet har Cho gode forudsætninger for at repræsentere DecideAct og bane vejen for forretning på det koreanske og asiatiske marked.

James Cho skal opbygge en salgspipeline, etablere kontakt med potentielle pilotkunder og identificere potentielle partnere samt bistå med at designe den rigtige go-to-market-strategi for Sydkorea og Asien.

DecideAct har i dag underskrevet en samarbejdsaftale med professor og konsulent James Cho om kortlægning af de kommercielle muligheder for DecideAct i Sydkorea og de øvrige lande i regionen. Cho vil som det første opbygge en salgspipeline, etablere kontakt med potentielle pilotkunder og identificere potentielle partnere samt bistå med at designe den rigtige go-to-market-strategi for Sydkorea og Asien.

CEO og Co-founder i DecideAct, Flemming Videriksen, er tilfreds med aftalen, som han finder meget lovende. Han udtaler: ”Aftalen er DecideActs første aktivitet på det asiatiske kontinent og derfor et vigtigt strategisk skridt for os. James Cho har et ekstremt stort netværk, der tæller beslutningstagere fra nogle af de største virksomheder og organisationer - ikke kun i Sydkorea, men også i de omkringliggende lande. Desuden har han en detaljeret viden om vores produkt og dermed de allerbedste forudsætninger for at repræsentere DecideAct på en god måde og bane vejen for os på det koreanske og asiatiske marked.”

Gennem det nye samarbejde forventer DecideAct i løbet af 2022 at have klarhed over, hvordan dette nye marked bedst angribes. Derefter træffes en beslutning om, hvilke specifikke markedsførings- og salgsaktiviteter der skal igangsættes for at få de første kontrakter i hus.

Cho, der startede sin karriere som ingeniør- og planlægningsdirektør for General Motors Korea, har en kandidatgrad fra Kyungpook National University i Daegu, Sydkorea. I mange år har han drevet sin egen konsulentvirksomhed og fungeret som underviser på forskellige universiteter. Han er desuden forfatter til adskillige publikationer og bøger om blandt andet værdibaseret lederskab. James Cho får titlen Associated Executive Advisor og vil arbejde fra sit kontor i Seoul.