DecideAct er valgt af universitetet i Akureyri, Island, til at hjælpe med strategiformulering og execution management

"UNAK er nu ved at forny sin femårige strategi og ønsker at lægge særlig vægt på selve eksekveringen af strategien. Med dette i tankerne fandt vi implementeringen af DecideActs infrastruktur til strategi både interessant og ønskværdig," siger Holmar Erlu Svansson, COO i UNAK.

CSO og medstifter af DecideAct, Bjarni Snæbjörn Jonsson, udtaler: "Vi ser frem til at støtte UNAK i deres strategiarbejde og eksekvering, og jeg forventer, at vi vil bygge videre på den erfaring, vi har med andre lignende cases på dette område, selv om hver enkelt sag naturligvis er unik."

Akureyri Universitet er et lærings- og akademisk community, som deltager aktivt i internationale og nationale videnskabelige fællesskaber. Universitetet spiller en central rolle i forbindelse med fremme af universitetsuddannelse, forskning, udvikling og innovation i Island.

UNAK blev grundlagt i 1987 og tilbyder studier på to fakulteter: Health Science og Industrial Management. I øjeblikket tilbyder universitetet programmer inden for samfundsvidenskab, mediestudier, sygepleje, ergoterapi, læreruddannelse, bioteknologi, jura, politividenskab, moderne studier, psykologi, fiskeristudier, computervidenskab og virksomhedsadministration. Desuden tilbydes der kandidatprogrammer inden for sundhedsvidenskab, uddannelse, samfundsvidenskab, psykologi, virksomhedsadministration og ressourcestudier.

Fra og med forårssemestret 2019 blev UNAK et fuldgyldigt universitet med programmer på alle niveauer af universitetsstudier, da det fik tilladelse til at tilbyde ph.d.-studier.

UNAKs officielle website: https://www. unak.is/english

DecideAct og London-baserede Digitopia indgår partnerskab om at accelerere den digitale transformation i store organisationer5.7.2022 08:48:24 CEST | Pressemeddelelse

Softwarevirksomheden DecideAct, der leverer en SaaS-løsning til strategieksekvering, indgår et strategisk partnerskab med det London-baserede konsulentfirma Digitopia, som vil bruge DecideActs platform til at understøtte en effektiv gennemførelse af de forandringsprocesser, som virksomheden iværksætter sammen med sine kunder. Samarbejdet fokuserer i første omgang på Tyrkiet og Mellemøsten.