YouSee-kunder kan nu få eSIM på telefonen

Nu kan YouSee’s mobilkunder få eSIM til mobiltelefoner, der understøtter den nye eSIM-teknologi

Siden sidste sommer har YouSee’s mobilkunder kunne købe Apple Watch med indbygget simkort, og nu er det også muligt at købe eSIM til de mobiltelefoner, der understøtter den nye eSIM-teknologi

”Vi har oplevet stor interesse omkring den nye eSIM-teknologi hos vores kunder, og derfor er vi glade for, at vi nu kan tilbyde eSIM til både Apple Watch og mobiltelefoner og dermed gøre det endnu lettere at være mobilkunde hos YouSee,” siger Jacob Mortensen, direktør for YouSee.

eSIM er en indbygget chip, der sidder i bl.a. smartphones, tablets og andre enheder. eSIM kan dermed erstatte det fysiske simkort og kan let aktiveres og skiftes digitalt. På den måde behøver man ikke længere at flytte det lille, fysiske simkort fra enhed til enhed, og det er derfor nemmere at skifte til nye enheder, da man elektronisk kan vælge, aktivere og ændre et simkort.

Med eSIM kan man tilknytte flere abonnementer til sin mobil, så man f.eks. kan have både et arbejds- og privatnummer på samme telefon. Man kan dog kun have et aktivt eSIM ad gangen på telefonen.

“Med eSIM bliver vores digitale liv lidt lettere, og jeg ved, at mange af vores kunder har set frem til at kunne benytte det indbyggede simkort. Da vi i stigende grad bruger mobiltelefonen til alle former for kommunikation og også som for eksempel betalingsmiddel, har det været vigtigt for os at få integreret et højt sikkerhedsniveau i vores nye eSIM-produkter, inden vi lancerede dem,” siger Jacob Mortensen.

Alle mobilkunder hos YouSee kan opgradere til eSIM på ’Mit YouSee’. Det koster ikke ekstra. Nye mobilkunder kan vælge, om de ønsker et fysisk simkort eller eSIM, når de opretter et abonnement.

Følgende enheder kan benytte eSIM fra YouSee:

Samsung:

Galaxy Fold / SM-F900F

Samsung S20

Apple:

iPhone XR

iPhone XS

iPhone XS Max

iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro

iPhone 11

iPhone SE

iPad 10'2

YouSee skyder julen i gang med rå julespecial på actionserien ’2 Døgn’18.11.2021 08:09:00 CET | Pressemeddelelse

Mafiabosser og lejemordere er ikke det første, man tænker på, når nogen siger ”jul”. Det laver YouSee nu om på med den nye YouSee Original ’2 Døgn: Et juleeventyr’, der følger fætrene Otto og Christians færden i det kriminelle miljø på juleaftensdag. Med referencer til Kill Bill og Fight Club og et urbant julenummer af Carl Knast, ønsker YouSee at give deres bud på en anderledes julefortælling.

Stærkt cast og nyfortolkning af Ulige Numres ’Frit land’ i Xee’s forløber til actionserien ’2 Døgn’12.10.2021 07:45:00 CEST | Pressemeddelelse

Nu starter optagelserne til den nye YouSee Original ’2 Døgn: Frit land’ med blandt andet Sebastian Bull, Gustav Giese, Alba August og Christopher Læssø på rollelisten. Miniserien foregår tre år før sæson 1 og følger karakteren Nicki Nørrebro og hans rejse mod at bevæge sig op i hierarkiet i den lokale bande på den københavnske Vestegn. Titlen er inspireret af sangen ’Frit land’ af Ulige Numre, der i serien optræder i en nyfortolkning mellem Carl Emil Petersen og Anders Trentemøller.

’Fantomforhold’: Se den hjertevarme tragikomedie om kærestesorger på Xee fra den 1. november7.10.2021 08:15:00 CEST | Pressemeddelelse

Med humor og hjertevarme dykker den nye Xee-serie ’Fantomforhold’ ned i den svære hjertesorgs mange afkroge. Blandt de medvirkende er nye talenter som Anna Bruus og Anna Juul samt veletablerede skuespillere som Ann Eleonora Jørgensen, Kirsten Lehfeldt og Peter Plaugborg. Lydmor har lavet et originalt soundtrack til serien, som får premiere på Xee den 1. november.