Superkids gav Andelskassen-kunder i Ribe underholdning i verdensklasse

1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Esbjerg, Ribe, Varde, Skjern og Sønderborg oplevede et forrygende show i Esbjerg – leveret af de verdensberømte Flying Super-kids.

De lever op til deres navn, de højtflyvende, unge gymnaster fra Aarhus – Flying Superkids.

Det fik i alt 1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Esbjerg, Ribe, Varde, Skjern og Sønderborg levende bevis for, da de lørdag den 25. maj overværede Flying Superkids’ optræden på den store græsplæne ved Skibhøj i Esbjerg.

Vejret viste sig ikke ligefrem fra sin bedste side, men det afholdt ikke de mange børnefamilier og medbragte bedsteforældre fra at komme i god tid inden showet, som var en lukket forestilling kun for Andelskassens kunder. Inden det to timer lange show gik i gang, havde gæsterne nemlig mulighed for at muntre sig i Flying Superkids’ populære ”KIA Family Park”, hvor man blandt andet kunne prøve kræfter med trampoliner og hoppeborge samt få undervisning i hulahopringe, vejrmøller, araberspring, sjipning og i at stå på hænder.

Der var fuld fart på især de yngste gæster i aktivitetsparken. Selv bankens mascot Money Bunny var på dansegulvet i stopdans-konkurrencen – og selv om den ikke vandt, klarede den sig faktisk ret godt af en kanin at være.

Selve showet var en fantastisk opvisning udi gymnastik, akrobatik, sang og dans. Og med underholdning for både store og små.

”Det var en stor oplevelse at se så mange af bankens kunder samlet på ét sted, og alle var glade og begejstrede. Vi har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger, men Flying Superkids gav altså også et virkelig imponerende show, som man ikke kan være andet end imponeret over. Vi er glade for, at vi kunne tilbyde vores kunder denne supergode oplevelse.”” sagde Søren Mouritzen, centerdirektør i Andelskassen, efter den veloverståede forestilling.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Tine Martlev Pallesen, kommunikationschef, Danske Andelskassers Bank, tlf. 87 99 30 33 / 23725570 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Louise Petersen ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg16.9.2019 09:57:23 CESTPressemeddelelse

Louise Petersen er pr. 1. august ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg. Louise Petersen har tidligere arbejdet i Andelskassen, hvor hun var elev fra 2006 til 2008. I de efterfølgende år var hun ansat som privatrådgiver hos henholdsvis Nykredit og Sydbank, indtil hun for nylig vendte tilbage til Andelskassen. Privat bor Louise sammen med Nicolaj, som er lærer på Ulkebøl Skole, og deres tre børn på 2, 5 og 7 år samt en bonusdatter på 14. De bor på et nedlagt landbrug, og en stor del af Louises fritid går med at istandsætte ejendommen, hvor der altid er massevis af projekter at give sig i kast med. Derudover er hun formand for forældrerådet i børnehaven i Guderup samt medlem af gymnastikudvalget i Egen Gymnastikforening, hvor hun også selv går til gymnastik. I forbindelse med ansættelsen siger Louise Petersen: ”Lysten til at komme tilbage til Andelskassen opstod, da jeg fik appetit på nye udfordringer, og samtidig huskede jeg min elevtid i Andelskassen som en rigtig god og l

Lasse Skaarup Søgaard ny finansbachelor i Andelskassen i Koldby12.9.2019 13:29:30 CESTPressemeddelelse

24-årige Lasse Skaarup Søgaard er den 12. august startet som finansbachelor i Andelskassen i Koldby. Lasse bor lige uden for Sønderhå sammen med kæresten Maren, og fritiden bruges især sammen med venner og familie, ligesom han spiller fodbold i den lokale fodboldklub KHIF. I det hele taget er tilknytningen til lokalområdet stor, og Lasse har gået i folkeskole i Koldby, været på efterskole på Skyum idrætsefterskole og har gået på HHX i Thisted. Efter skolen var han værnepligtig i Holstebro og arbejdede efterfølgende med uledsagede flygtningebørn, inden han startede på finansbacheloruddannelsen på UCN i Aalborg. I forbindelse med finansbachelorpraktikken siger Lasse Skaarup Søgaard: ”Jeg har været kunde i Andelskassen, lige så længe jeg kan huske, og har altid været glad for det, så allerede for to år siden, da jeg startede på finansbacheloruddannelsen, var det helt naturligt for mig at kontakte centerdirektør i Andelskassen i Koldby, Jesper Elkær, for at høre, om det var muligt at komme