Ny rådgiver i Andelskassen i Svendborg: ”Ordentlighed, ærlighed og en god relation betyder meget for mig”

Maivand Skov Lakanval er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Svendborg. Maivand er drevet af at opbygge gode relationer med sine kunder, og det glæder han sig til at fortsætte med i Andelskassen.

Maivand Skov Lakanval er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Svendborg.

Som kunderådgiver er Maivand Skov Lakanval optaget af at opbygge en god og langvarig relation til sine kunder. Han har tidligere arbejdet 3,5 år i Sydbank i Svendborg, og nu glæder han sig over at være blevet en del af Andelskassen, for bankens værdier om gode relationer og samarbejde matcher godt med Maivands egne værdier.

”Andelskassens værdier passer perfekt til mit eget værdisæt. Jeg går meget op i relationer, og jeg kan godt lide at tale med mennesker og lytte til dem. Som rådgiver har jeg en lille, men vigtig indvirkning i kundernes liv, for jeg er med i deres store livsvalg, som fx huskøb. Det er et samarbejde, som er meget mere end tal – det er også bundet op på tillid og en god relation, og jeg kan godt lide at hjælpe kunderne og gøre en forskel for dem der, hvor de er i livet,” siger Maivand.

Området omkring Svendborg kender Maivand særdeles godt, og han har boet på Sydfyn – i Svendborg og på Tåsinge – i 23 år. Han er meget lokalt forankret og kan godt lide at møde kunderne nede i den lokale brugs og få en snak om løst og fast.

”Sydfyn er et fantastisk område at bo i. Svendborg har meget at byde på, alle kender alle, og jeg synes, det er hyggeligt at hilse på kunder i lokalområdet og få en lille snak. Her stoler vi på hinanden og behandler hinanden ordentligt, og jeg går meget op i ordentlighed og ærlighed. Jeg siger tingene, som de er, så kunderne ved, hvor de har mig. Med ærlighed, godt købmandskab og en god relation kan man komme rigtig langt,” siger Maivand.

Maivand bor nu på Tåsinge med sin hustru og deres lille pige på 1,5 år. Maivand er stort familiemenneske og bor tæt på sine forældre og svigerforældre, som familien ofte er sammen med. Han finder også tid til at spille padel med gode kammerater, følge med i håndbold, og så bliver han færdig med en HD i regnskab og økonomistyring til sommer.

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.