”Helt vildt stærkt, at det bygger på relationer”

Den 1. april tager Cathrine Bruuns karriere en ny retning. Med afsæt i en stor viden om boligområdet fra mæglerbranchen, starter hun som finanstrainee i Andelskassens nye rådgivningscenter i Horsens. Noget af det, der tiltaler hende allermest, er bankens fokus på relationer og det at spille hinanden gode.

Cathrine Bruun er startet i Andelskassen i Horsens

Selv om Cathrine skifter branche og starter på uddannelsen som finanstrainee den 1. maj, er bolig og kunderådgivning på ingen måder en ny verden for hende. Uddannet som ejendomsmægler kommer Catrine Bruun til Andelskassen med erfaring som både mægler, sagsbehandler, vurderingskonsulent og køberrådgiver. Flere i og omkring Horsens vil formodentlig genkende Cathrine fra bl.a. Danbolig, Nordea og Danske Bank.

I en by som Horsens med mange tilflyttere og en positiv udvikling på ejerboligmarkedet, vil boligrådgivning uden tvivl blive et omdrejningspunkt i relationen til mange af Andelskassens privatkunder. Her kommer Cathrine med en stor viden, indsigt og erfaring. Derudover kender hun Horsens, og mange i Horsens kender hende, fordi hun har været i dialog med en række boligkunder og på besøg i deres hjem.

Cathrine glæder sig meget til både karriereskiftet og også samarbejdet med de nye kolleger.

”Jeg har fra min tid i bl.a. mæglerbranchen arbejdet sammen Malene Marnow Glyngø, der er centerdirektør i Andelskassen i Horsens. Og da jeg er kommet til et sted i livet, hvor jeg gerne vil prøve kræfter med noget andet og hørte, at Andelskassen åbner i byen, rakte jeg ud til Malene,” siger hun.

Så det var i høj grad relationen, der gjorde, at valget netop faldt på Andelskassen, da Cathrine var på udkig efter et karriereskift – og ikke alene relationen til centerdirektøren.

”Jeg synes, det er helt vildt stærkt, at man i Andelskassen bygger så meget på relationer. Jeg tænker, at kunderne må føle, at de betyder noget. Synes det er fedt, at det er mennesket først,” lyder det begejstret fra Cathrine.

Når man spørger hende om, hvad en god relation er, handler svaret, som hos mange andre, om tillid, tryghed og det, at man kan sige, hvad man har på hjerte. Det finder Cathrine vigtigt ikke kun privat, men også når hun går på arbejde. Derfor bemærker hun også, at hun skal arbejde under en leder, som hun oplever meget involverende.

”Jeg er selv en teamplayer og har tidligere siddet i et job, hvor det handlede om at spille hinanden gode. Det kunne jeg godt lide, og jeg mærker, at det også er i fokus i Andelskassen,” fortæller Cathrine.

Privat bor Cathrine i Stensballe med kæresten, Mikkel, og parrets to piger på snart 4 og 1 år. Familiens egen bolig er en 70’er villa, som de har brugt over et halvt år på at sætte i stand. Fritiden bruger Cathrine sammen med familie og venner – og gerne på at gå til koncerter. Til trods for at hun er et ekstremt socialt menneske, har hun også et stort behov for at være alene og nyder en tur med en podcast eller høj musik i skoven og langs fjorden.

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.