Tanja er drevet af at opbygge langvarige relationer med kunderne

Tanja Speldt er ansat som kunderådgiver i Andelskassen på Frederikskaj. Hun kommer med solid erfaring og glæder sig til at opbygge gode relationer til sine kunder.

Tanja Speldt er ansat som kunderådgiver i Andelskassen på Frederikskaj.

Tanja Speldt har arbejdet de sidste seks år hos Sparekassen Sjælland på Islands Brygge. Tidligere har hun også været ansat i Sydbank og blandt andet arbejdet som kunderådgiver på Frederiksberg og kreditmedarbejder på Kongens Nytorv. Igennem hendes mangeårige karriere, der begyndte i 1992, har kontakten og relationen til kunderne være drivkraften.

”Jeg kan godt lide at have kontakt med mange forskellige kunder og opbygge en langvarig relation. Som rådgiver har jeg en ærlig og løsningsorienteret tilgang, og så er det vigtigt for mig at være nede på jorden og tale i et sprog, de forstår. Det er en stor tillidssag at blive rådgivet af andre om ens økonomi, og jeg synes, det er spændende at hjælpe med at opfylde kundernes økonomiske drømme og behov der, hvor de er i livet,” fortæller Tanja.

I Andelskassen på Frederikskaj bliver hun en del af et hold med 11 ansatte, og med skiftet til Andelskassen glæder Tanja sig til at arbejde i en bank, der tror på, at en god relation er en tryg og tillidsskabende relation.

”Jeg har fået et meget positivt indtryk af Andelskassen, og jeg oplever, at her hænger handling og ord sammen, og at vi løfter i flok. Andelskassen er en relationsbank, og jeg glæder mig meget til at udleve det og opbygge gode relationer med kunderne, at give dem nogle gode oplevelser og få nogle stærke og erfarne sparringspartnere i mine kolleger,” slutter Tanja af.

Tanja bor i Greve med sin kæreste og 21-årige søn. Fritiden bruger hun gerne sammen med venner og tidligere kolleger i sin store omgangskreds. Yoga giver hende et frirum og en ro i en travl hverdag, hun træner i fitnesscentret og går ture med hunden ved stranden, og så har hun et nytårsforsæt om at læse flere bøger.

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.