SEO ekspert afslører: Sådan laver du 500 til 5000 kroner på din egen hjemmeside hver måned!

SEO ekspert hiver sløret væk for, hvordan alle og enhver kan lave penge på deres egen hjemmeside. Metoden er affiliate og alt du skal bruge er dit eget domæne og din kreative sans.

"Du kan tjene mellem 500 til 5000 kroner om måneden på at lave din egen lille hjemmeside", siger Laust Kehlet fra KH Online og en af Danmarks dygtigste SEO eksperter.

Det er hovedbudskabet i den nyeste artikel fra KH Online forfattet af Laust Kehlet: "Sådan bygger du en succesfuld EMD hjemmeside baseret på affiliate".

Små hjemmesider kan stadig ranke godt på nettet

Laust Kehlet startede i 2019 med at bygge 25 små hjemmesider. Hver hjemmeside var og er opkaldt efter noget, som mange danskere Googler på hver måned.

Det blev til sider som:

• Sneglehegn.dk
  • squat-rack.dk
  • graesarmering.dk
  • halstoerklaeder.dk
  • skistoevler.dk

Og særligt en af siderne pull-up-bar.dk gik hen og blev en stor succes.

Pull-up-bar.dk består ikke af meget mere end en forside, hvor Laust fremviser nogle forskellige typer pull up bars, fortæller lidt om hvilke øvelser, der er og hvad du kan træne, og efter 2 år så laver hjemmesiden gode passive penge. Laust Kehlet afslører alle de tal, som andre virksomheder normalt holder hemmelige.

"Ja hvis vi kigger på hjemmesiden nu, så er den månedlige omsætning tæt på 2000 kroner. Hvis vi kigger på det lifetime så er den månedlige omsætning omkring 1350 kroner per måned." Siger Laust og uddyber." Det beløb er i sig selv ikke et stort beløb, men det fantastiske er, at det her kan enhver sætte sig ned og lave. Du behøver en startkapital på et sted mellem 100 til 250 kroner for at komme igang, og så er det bare at følge de tips og steps, der er gennemgået i artiklen."

Laust pointerer, at det kræver noget knofedt i starten af projektet, at få sat en hjemmeside op og udvikle noget godt indhold. Efterfølgende så er det kun justeringer og vedligeholdelse af siden og eventuelt skabe lidt bedre renomme for hjemmesiden på nettet.

Laust Kehlet
Tlf: 29840342