Cykelexperten.dk og Brian Jespersen kan i år fejre 20 år sammen

I medvind og modvind har Brian haft førertrøjen på i alle Cykelexperten’s 20 år. Hvad der startede som en lille hjørnebutik, er i dag blevet til en af Danmarks største cykelhandler og værksteder.

Fra hjørnebutik til Megastore

Spoler vi tiden tilbage til 2004, kunne man finde Cykelexperten.dk i en beskeden 2 etages hjørnebutik i Glostrup.

Da pladsen blev for trængt, rykkede Cykelexperten.dk først til Jyllingevej i Vanløse for derefter at rykke til 1500m2 store lokaler på Slotsherrensvej 103, hvor butikken også ligger i dag.

I dag står butikken nu med mere end 700 cykler udstillet, et stort værksted og en landsdækkende webshop.

Når 1 bliver til 40

Cykelexperten.dk voksede - Og det samme gjorde personalet. For Brian står det klart, at han ikke vil kunne stå her i dag, hvis ikke det havde været for de mange gode medarbejdere gennem tiden.

I 2004 stod Brian alene. I dag har han omkring 40 ansatte. De er fordelt ud over butik, værksted, lager og webshop.

Cykelexperten.dk på Danmarkskortet

Med kun én fysisk butik i Vanløse, har Cykelexperten.dk brugt deres webshop til at blive en af Danmarks største cykelforhandlere.

Med muligheden for tilbyde markedets største mærker af cykler, tøj og udstyr, har de nemlig formået at hjælpe tusindvis af kunder i hele landet.

Kombinationen af butik og webshop har bl.a. betydet, at Cykelexperten.dk har vundet hele 5 Gazelle priser - og nu går efter en mere!

Ruten for fremtiden planlagt

For at kunne følge med den stigende cykelinteresse, har Cykelexperten.dk taget sit næste store skridt - en etablering af et nyt stort varelager i Glostrup.

“Med vores nye lager, ser vi frem til at bringe vores webshop til nye højder. Vi vil fortsætte med at levere kvalitets cykler og førsteklasses service til vores cykelglade kunder over hele landet“, udtaler Brian.

Den danske cykelinteresse og dansk cykling er inde i en guldalder, som de hos Cykelexperten.dk håber fortsætter.

Én ting er i hvert fald sikkert - De ser fremad og glæder sig til at se hvad fremtiden bringer de næste 20 år!

Skrevet af: Jonas Jonge