Nyuddannet finanstrainee fortsætter som rådgiver i Andelskassen i Ribe

25-årige Rune Kongshøj Callesen har for nylig bestået sin traineeuddannelse i Andelskassen i Ribe og er nu blevet ansat som kunderådgiver samme sted.

Rådgiver Rune Callesen

Rune Callesen har arbejdet i Andelskassen siden januar 2017, først som praktikant i forbindelse med finansøkonomstudiet, hvorefter han fortsatte i Andelskassen, mens han skrev hovedopgave til finansøkonom. Den 1. august 2017 startede Rune som trainee i Andelskassen – et forløb, som han færdiggjorde i juni 2018.

Rune Callesen bor i Esbjerg med sin kæreste Camilla og hunden Buller. I fritiden spiller han golf, når tiden og vejret er til det og bruger derudover sin tid sammen med venner og familie.

”Jeg er rigtig glad for det team, vi har her i vores lokale Ribe-filial, og vi har alle forudsætninger for at hjælpe vores kunder med at tage næste skridt fremad, uanset om der er tale om store eller små skridt. Med fastansættelsen af Rune bliver vi endnu dygtigere og skarpere og spænder endnu bredere i vores kompetencer,” siger Karsten Boulund Svendsen, filialdirektør i Andelskassen i Ribe.

Rådgiver Rune Callesen

Andelskassens lokallånspulje støtter Fra BY til THY med 10.000 kr.27.9.2018 13:51pressemeddelelse

Andelskassen har valgt at støtte projektet Fra BY til THY med 10.000 kr. fra bankens lokallånspulje. Fra BY til THY har til formål at øge lægestuderendes kendskab til Thy-området og tiltrække ny, veluddannet arbejdskraft. Bankens støtte vækker glæde hos 24-årige Tommy Pedersen, der står bag Fra BY til THY og for andet år i træk netop har afholdt det årlige træf for lægestuderende fra Aarhus Universitet.

Morten Skipper ny filialdirektør i Andelskassen i Randers22.8.2018 11:25pressemeddelelse

Den 1. september tiltræder Morten Skipper som ny filialdirektør i Danske Andelskassers Bank – hvis filialer i daglig tale er kendt under navnet Andelskassen – i Randers. Her skal han stå i spidsen for 15 medarbejdere både indenfor privat- og erhvervsområdet. 34-årige Morten Skipper kommer fra en stilling som souschef i erhvervsafdelingen i Sparekassen Vendsyssel (tidligere Østjydsk Bank) i Mariager. Han har været ansat i Østjydsk Bank siden 2004, først som elev, siden hen som privatkunderådgiver. De seneste 9 år har han primært beskæftiget sig med erhvervskunder. Morten Skipper bor i Kristrup sammen med sin hustru Mette og børnene Freja på 3 ½ år og Villum på 6 måneder. Han er født og opvokset i Randers og har dermed et stort lokalkendskab. Fritiden bruger Morten sammen med familie og venner, men der bliver også tid til lidt løb og styrketræning og et godt glas rødvin – helst fransk – ligesom han sidder klar på lægterne, når Randers FC spiller. ”Jeg ser meget frem til at blive del af e