Nyuddannet finanstrainee fortsætter som rådgiver i Andelskassen i Ribe

25-årige Rune Kongshøj Callesen har for nylig bestået sin traineeuddannelse i Andelskassen i Ribe og er nu blevet ansat som kunderådgiver samme sted.

Rådgiver Rune Callesen

Rune Callesen har arbejdet i Andelskassen siden januar 2017, først som praktikant i forbindelse med finansøkonomstudiet, hvorefter han fortsatte i Andelskassen, mens han skrev hovedopgave til finansøkonom. Den 1. august 2017 startede Rune som trainee i Andelskassen – et forløb, som han færdiggjorde i juni 2018.

Rune Callesen bor i Esbjerg med sin kæreste Camilla og hunden Buller. I fritiden spiller han golf, når tiden og vejret er til det og bruger derudover sin tid sammen med venner og familie.

”Jeg er rigtig glad for det team, vi har her i vores lokale Ribe-filial, og vi har alle forudsætninger for at hjælpe vores kunder med at tage næste skridt fremad, uanset om der er tale om store eller små skridt. Med fastansættelsen af Rune bliver vi endnu dygtigere og skarpere og spænder endnu bredere i vores kompetencer,” siger Karsten Boulund Svendsen, filialdirektør i Andelskassen i Ribe.

Rådgiver Rune Callesen

Leif Frahm ansat som ny erhvervskundechef i Andelskassen i Randers26.4.2019 09:36:12 CESTPressemeddelelse

Leif Frahm er ansat som ny erhvervskundechef i Andelskassens rådgivningscenter i Randers. Leif Frahm er oprindeligt uddannet i Aktivbanken og har i løbet af sit arbejdsliv haft kortere arbejdsophold i udlandet i henholdsvis Luxembourg og Californien. Han har arbejdet med erhvervskunder siden 1985 og har i perioden fra 1997 til og med februar 2019 været ansat i Vestjysk Bank i Randers, først som erhvervskundechef og daglig leder af erhvervsafdelingen, siden som erhvervsrådgiver. Leif bor i Aarhus og er gift med Gitte, som er socialpædagog. Sammen har de to voksne døtre og et barnebarn på 6 måneder. ”Andelskassens værdier, det stærke lokale engagement og relationen til kunderne tiltaler mig meget, og det er rart at være ansat i en bank, hvor man på mange forskellige måder er med til at gøre en forskel for både kunder og lokalsamfund. Andelskassen i Randers har som erklæret mål at blive en af de vigtigste spillere blandt byens banker, og vi skal derfor ud og gøre endnu mere væsen af os, e

John Henrik Fryd ny erhvervskundechef i Andelskassen i Randers15.4.2019 12:56:36 CESTPressemeddelelse

54-årige John Henrik Fryd er ny erhvervskundechef i Andelskassens rådgivningscenter i Randers. Han kommer fra en stilling som erhvervsrådgiver i Vestjysk Bank i Randers, hvor han var ansat i 12 ½ år, og han har tidligere boet 18 år i udlandet, senest 14 år på Taiwan. John Henrik Fryd bor i Romalt og er gift med Sigrun, og det har han været i snart 28 år. Sammen har de fem børn, hvoraf de to yngste er adopteret fra Taiwan. ”Andelskassen er en stærk og sund bank med værdier, som tiltaler mig. Jeg brænder for at skabe vækst og udvikling lokalt, hvilket er noget af det, Andelskassen er sat i verden for, og jeg glæder mig til at gøre mit til, at Andelskassen bliver en endnu mere kendt og attraktiv spiller i Randers, når det gælder om at skabe holdbare finansielle løsninger for små og mellemstore virksomheder. For mig handler det i høj grad om at være med til at opfylde mål og drømme og se mulighederne hos de mange spændende virksomheder, der findes i Randers.” I fritiden går John Henrik Fry

Andelskassens Lokallånspulje støtter Kvie Sø Efterskole med 44.000 kr.11.4.2019 11:31:45 CESTPressemeddelelse

Andelskassen i Varde har valgt at donere 44.000 kr. fra bankens Lokallånspulje til Kvie Sø Efterskole i Ansager. Begrundelsen er, at efterskolen er et unikt initiativ, der vil gøre en positiv forskel for en masse unge mennesker med særlige behov og deres forældre. Samtidig er Kvie Sø Efterskole med til at skabe nye, lokale arbejdspladser og gøre Skovlund Ansager til et bedre sted at bo, og det vil Andelskassen gerne være med til at støtte op omkring.