Martin Outzen ansat som ny kunderådgiver i Andelskassen i Aarhus

25-årige Martin Outzen er pr. 1. oktober ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Aarhus. Han kommer fra en stilling som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg, hvor han har været i knap 5 år.

Martin bor i Aarhus, hvor en stor del af hans fritid går med at være fodbolddommer i
2. division. Derudover bliver fritiden brugt på venner, familie og squash.

”Beslutningen om at rykke teltpælene op og flytte fra Sønderborg til Aarhus var let, for der lå en fantastisk spændende udfordring og ventede på mig i Aarhus filial, som jeg ikke kunne sige nej til. Det er en filial, som har en klar målsætning om, at den skal vokse og blive langt mere synlig i Aarhus, og jeg er ikke i tvivl om, at det nok skal lykkes, da både fagligheden, humøret og stemningen altid er helt i top blandt medarbejderne, og det er selvfølgelig også noget, vores kunder lægger mærke til og kan lide. Jeg er glad for at være blevet en del af holdet i Aarhus og den spændende rejse, vi sammen skal ud på”, siger Martin Outzen.

Fra centerdirektør i Andelskassen i Aarhus, Søren Dahl, lyder det:

”Jeg er rigtig godt tilfreds med det team, vi har her i vores Aarhus filial, hvor vi nu er otte dedikerede medarbejdere med brede kompetencer på såvel privat- som erhvervsområdet. Dermed har vi alle forudsætninger for at kunne hjælpe vores kunder med både stort og småt omkring deres økonomi. Med ansættelsen af Martin bliver vi endnu dygtigere og skarpere til gavn for vores kunder, men også til gavn for resten af kollegaerne i filialen.”

Andelskassens lokallånspulje støtter Ungdommens Røde Kors i Viborg1.2.2019 15:19:18Pressemeddelelse

Andelskassen støtter Ungdommens Røde Kors’ lokale Viborg-afdeling med 10.000 kr. fra bankens lokallånspulje. Begrundelsen er, at de unge frivillige, der lægger masser af tid og kræfter i Ungdommens Røde Kors, er med til at gøre en vigtig forskel for en masse børn og unge og dermed gøre Viborg til et bedre sted at bo. Støtten vækker stor glæde hos foreningens formand og næstformand, der mødte op en kold januar-eftermiddag for at modtage pengene og masser af anerkendelse fra Andelskassens centerdirektør i Viborg.

Andelskassepris-penge er gået til øget markedsføring overfor turister og aktiviteter for ensomme unge21.12.2018 13:52:17Pressemeddelelse

Når Andelskassen til marts 2019 afholder sine årlige aktionærmøder, uddeler banken for fjerde gang Andelskassepriser og Sammen kan vi mere-priser for i alt 300.000 kr. Priserne går til enkeltpersoner, grupper, foreninger eller virksomheder, der gør en vigtig forskel i deres lokalsamfund. I 2018 var Hertugbyens Udviklingsforum og Ventilen Sønderborg blandt prismodtagerne. Her fortæller de, hvad de har brugt pengene til.