Dansk tekstiltrykkeri lander aftale med eftertragtet øko-brand

Den danske tekstilvirksomhed PrintByOrder.dk har landet en aftale med det populære og bæredygtige brand Stanley/Stella. Og virksomhedens ejer John Slater ser frem til at kunne tilbyde sine kunder smarte og mere bæredygtige tekstilprint.

I 2019 startede iværksætter John Slater sit tekstiltrykkeri PrintByOrder.dk som en del af filmsitet TheMovSer.dk. Det kombinerede hans to store passioner film og tøj ved at sælge flotte outfits med smarte, filmrelaterede print.

Sidenhen har PrintByOrder.dk udvidet forretningen, og i dag er de også kendte for at levere specialdesignede tekstiler til både private og erhvervskunder.

Først på året blev PrintByOrder.dk eneste danske virksomhed, der sælger det forbehandlede kvalitets t-shirt mærke RTP apparel engros, der er speciel lavet t-shirts, til trykkerier og printshops, der bruger teknologien DTG print.

Nu har PrintByOrder.dk landet endnu ny aftale og kan nu gøre det på mere miljøvenlig vis efter at have landet en aftale med det bæredygtige modebrand Stanley/Stella.

Udover at tilbyde mine kunder effektiv og professionel service går jeg også meget op i bæredygtighed. Og det gælder alt fra vores tekstiler til vores emballage. Derfor er jeg både stolt og glad over vores nye samarbejde med Stanley/Stella,” fortæller John Slater.

Et internationalt brand med fokus på miljøet

Stanley/Stella blev startet i 2012 af iværksætteren Jean Chabert med et ønske om at gøre en forskel i modeindustrien. Virksomheden har derfor særdeles strikse krav til bæredygtighed og kvalitet, og de er omhyggelige, når de skal vælge nye leverandører og forhandlere. De samarbejder altså ikke med hvem-som-helst. Og derfor er det også et stort klap på skulderen, at John Slater nu kan forhandle deres tøj til sine kunder:

Vi vil ikke bare tilbyde vores kunder den bedste kvalitet til den bedste pris. Vi vil også gerne gøre en forskel. Og det passer rigtig godt sammen med Stanley/Stellas vision,” fortæller han.

Så fra starten af maj tilbyder PrintByOrder.dk deres kunder at printe alt fra familiebilleder til firmalogoer på tekstiler fra Stanley/Stella. Det bliver selvfølgelig med samme gode service og hurtige levering, som det altid har været.

Vi har hele tiden haft fokus på at give vores kunder det bedste produkt, og det kommer ikke til at ændre sig. Nu gør vi det bare med en bæredygtig samarbejdspartner,” siger John Slater.

Specialdesignede løsninger til private og firmaer

PrintByOrder.dk er en ung virksomhed, men de har allerede cementeret sig på markedet. Med deres smarte Direct-To-Garment-teknologi, kan de nemlig producere specialdesignede tekstiler på rekordtid. Og det har vist sig populært blandt både private og erhvervskunder.

Hvis du står og mangler 100 t-shirts med firmalogoet til et event, så står vi klar til at hjælpe. Vores printere gør nemlig, at vi kan producere specialdesignede tekstiler hurtigt og billigt – uden at gå på kompromis med kvaliteten,” fortæller John Slater og fortsætter, “og fremover kan du vælge at få det printet på t-shirts fra Stanley/Stella.”

Der er altså stor tilfredshed med den nye aftale hos PrintByOrder.dk og Stanley/Stella. Det passer ind i begges vision, og John Slater ser frem til samarbejdet.

Nu glæder vi os bare til at komme i gang og printe de første tekstiler til maj. Og så må vi se, hvad fremtiden bringer,” afslutter John Slater med et smil.

PrintByOrder.dk
ved John Slater