All Things Live ApS

Billetsalget starter 31.maj kl. 10 via allthingslive.dk / ticketmaster.dk

Rod Stewart
Rod Stewart Foto: Denise Truscello

Den legendariske singer-songwriter, Sir Rod Stewart, der er blevet æret to gange i Rock & Roll Hall of Fame, annoncerer i dag, at han i forbindelse med sin ”Live in Concert – One Last Time” giver koncert i Jyske Bank Boxen 18. december kl.20.00. Publikum kan glæde sig til en fantastisk aften med ikoniske hitsange fra en af ​​de bedst sælgende kunstnere gennem tiderne.

Billetsalget starter 31. maj kl.10 via allthingslive.dk HER

Med sange i toppen af hitlisterne og en uovertrufne karriere, det spænder over fem årtier, har både fans og kritikere hyldet hans seneste turné som et must-see koncertbegivenhed. Den hitfyldte setliste inkluderer sange som , "You Wear It Well", "Maggie May", "Da Ya Think I’m Sexy", "The First Cut is the Deepest", "Tonight’s the Night", “Every Picture Tells A Story”, “Infatuation”, "Forever Young”, “Ooh La La (I Wish That I Knew What I Know Now)”, ”Young Turks”, “Have I Told You Lately That I Love You”, “Rhythm of My Heart”, “Broken Arrow” og "Forever Young”.

Sir Rod Stewart er en af ​​de bedst sælgende kunstnere i historien med mere end 250 millioner solgte plader og singler på verdensplan. Den 23. februar udgav han Swing Fever, hans 33. studiealbum. Albummet, som er ude på Warner Records, byder på Sir Rod og Jools Holland - med hans Rhythm & Blues Orchestra på en 13-numres hyldest til de tidløse sange fra bigband-årene, genfortolket af to sande giganter inden for deres håndværk.

Hans karakteristiske stemme, stil og sangskrivning har overskredet alle genrer inden for populærmusik – herunder rock, folk, soul, R&B og Great American Songbook, hvilket gør ham til en af ​​de få stjerner, der har haft albums i toppen af hitlisterne hvert årti af sin karriere. Stewart har vundet en række af branchens mest prestigefyldte priser med blandt andet to optagelser i Rock & Roll Hall of Fame, ASCAP Founders Award for sangskrivning, New York Times bestsellerforfatter, GRAMMY™ Living Legend, og i 2016 blev han officielt "Sir Rod Stewart”.

Rod Stewart - ”Live in Concert - One Last Time”
18. December 2024 - Jyske Bank Boxen, Herning

Billetsalget starter: 31. Maj kl. 10
Billetpriser fra: 630 ,- plus gebyr
Billetsalg via allthingslive.dk / ticketmaster.dk

Om All Things Live

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter med internationale og lokale artister samt lokal og international comedy.

Vi beskæftiger os med alle typer kunstnere, og vores repertoire spænder bredt fra rock, over opera og hiphop til de allerstørste pop-navne, og vi har arrangeret koncerter med blandt andre The Rolling Stones, Rammstein, Justin Bieber, Céline Dion, Katy Perry, Sam Smith, Andrea Bocelli, Michael McIntyre, Kevin Hart, Trevor Noah, MORTEN, Fabräk, Pauline, Nabiha og lavet lokale comedy tours med Heino Hansen, Ruben Søltoft og BROS.

Følg pressemeddelelser fra All Things Live ApS

Flere pressemeddelelser fra All Things Live ApS