Glædeligt gensyn med den pupulære irske sketch comedy gruppe Foil Arms & Hog

Foil Arms & Hog gav to bragende udsolgte shows i Danmark sidste år. Næste år vender comedytrioen tilbage – denne gang i større rammer, så endnu fleres fans kan komme med, når de indtager Operaen i København 15. februar.

“Quite simply, a sensation” – EdFest

“They're just fantastically funny” - The Times

Med usolgte shows i London Palladium, New York Town Hall og Sydney Opera House er Foil Arms and Hog nu tilbage med deres spritnye show Skittish, hvor de som altid på fornemmeste vis mixer sketch comedy med improvisation og reaktionerne fra publikum.

Som Foil Arms and Hog har Sean Finegan, Conor McKenna og Sean Flanagan siden 2008 optrådt i TV, radio, på scenen og online. Hver uge skriver og optager gruppen en ny sketch, som de udgiver på YouTube, Facebook og Instagram. Videoerne har over 1 milliard views, men deres live show er, hvor de er allerbedst.

“Very funny show” - Rowan Atkinson

Med prominente fans som Woody Harrelson, Emma Thompson og Mr. Bean himself; Rowan Atkinson er der ingen grund til at tøve! Det er bare om at komme afsted til Operaen i februar næste år og se hvorfor, at Foil Arms and Hog er en af verdens mest anerkendte sketch grupper.

Foil Arms and Hog ”Skittish”
Operaen, København 15. februar 2025
Billetsalget starter 12. juni kl.10