Dorthe Andersen er ny kunderådgiver i Andelskassen i Horsens

Dorthe Andersen er ansat som kunderådgiver i Andelskassens nye rådgivningscenter i Horsens. Hun kommer med solid erfaring, og så arbejder hun ud fra et mindset om, at en god relation er en tryg relation.

Dorthe Andersen er ansat som kunderådgiver i Andelskassens nyåbnede rådgivningscenter i Horsens

Dorthe Andersen har arbejdet de sidste 15 år som privatrådgiver i Sydbank i blandt andet Juelsminde og Vejle. Før hun uddannede sig til bankrådgiver, arbejdede hun som advokatsekretær i 15 år, men skiftede branche for at komme tættere på kunderne, og så har økonomi altid interesseret hende.

”Økonomi har altid interesseret mig, og så tænker jeg kreativt for at finde løsninger, som passer til kunderne der, hvor de er i livet. Jeg kan godt lide at gøre en forskel for mine kunder, så de føler sig tilpasse og hjulpet. Og så er det vigtigt, at kunderne føler sig trygge ved mig, for det betyder meget, at de ved, hvordan deres fremtid ser ud – hvad de kan rent økonomisk, og hvordan jeg kan bidrage til at opfylde deres drømme og planer,” siger Dorthe Andersen.

En menneskelig bank

Med skiftet til Andelskassen glæder Dorthe sig til at være med til at bygge bankens nye rådgivningscenter i Horsens op fra bunden i samarbejde med gode kolleger. Kolleger, der til at starte med består af centerdirektør Malene Marnow Glyngø og kunderådgiver Merete Dalgaard.

I Andelskassen arbejder de hver dag ud fra perspektivet om, at en god relation er en tryg relation, og det matcher godt med Dorthes egne værdier.

”At Andelskassen er en relationsbank, passer lige til mig, og jeg oplever det som en meget menneskelig bank. Jeg kan godt lide at indgå relationer og bakke op om det, den enkelte kunde er involveret i, så kunden netop føler sig set og hørt. Det bliver så spændende igen at være med til at skabe noget fra bunden. Jeg har tidligere arbejdet sammen med Merete, og vi kender hinandens styrker og potentialer, og jeg tror, at vi sammen med Malene vil udgøre et stærkt team,” fortæller Dorthe.

Dorthe har tidligere været med til at starte Sydbank Direkte Rådgivning op i Vejle og har derfor en del erfaring med at bygge en afdeling op og komme godt fra start.

Dorthe bor privat i Breth med sin mand og deres yngste søn på 21 år. Børnene på 27 og 25 år er fløjet fra reden. Fritiden bruger Dorthe sammen med familie og venner, god mad og vin, træne i fitnesscenter og gåture i naturen. Dorthe er også frivillig til Barrit Byfest og Juelsminde Havnefest.

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.