Asento Media ApS

Udelivet har taget danskerne med storm

Del
Det er vidst ingen hemmelighed, at de fleste af os gerne ville have været foruden pandemien og sprunget let over elegant over den, hvis det havde været muligt. Men sådan var det nu engang ikke og til trods for al den mistrivsel den har bragt, så er der faktisk kommet nogle positive ting ud af det. En af tingene er blandt andet, at danskerne har fået øjnene op for udelivet og omfavnet det!

Vi bruger mere tid ude end før

Så danskerne er blevet grebet af udelivet? Hvad betyder det egentlig og hvordan ses det? Vi kommer ind på 3 områder, hvor der er sket en tydelig udvikling af danskernes adfærd.

Vi elsker vores haver

Ja! Vi elsker vores haver. Under pandemien fik mange øjnene op for deres have og hvor meget tid, der kunne bruges der. Det var et af de få steder, vi kunne færdes, uden at skulle bekymre os, så selvfølgelig skulle den opgraderes og gøres til et sted, der var behageligt at bruge tid.

Det betød, at der blev købt masser af grej ind som f.eks. motorsave, haveredskaber og andre ting, der var et must for at få den smukkeste have i miles omkreds. Det er noget, der har hængt ved efterfølgende også.

Vi bruger mere tid i havecentrene

Det var ikke kun indkøb af havegrej, der stod øverste på vores indkøbsliste og det er det stadig ikke. Vi elsker nemlig en have med smukke blomster og planter, som vi hvert år kan glæde os til blomstre. Derfor er vi ofte at finde i havecenteret, når weekenden nærmer sig.

Alt efter sæson skal de rette blomster, planter, buske eller træer plantes, så de kan begynde at spire næste år. Selvom det er en hobby mange har haft i flere år inden pandemien, så kom endnu flere med på bølgen og har siden holdt ved i det. En smuk have i blomstring giver godt humør og er det perfekte sted at starte dagen med sin morgenkaffe.

Shelter og udendørsaktiviteter

Den sidste ting, der skal med på listen - og det er hvad end, det er pandemien, der har skabt et boom eller det blot er sket, det er brugen af sheltere. Shelterlivet er blevet en trend, som flere og flere bruger weekenderne på. Her tage de ud i den frie natur med venner og familie og oplever naturen på første klasse. Efterspørgslen er stor og det ses også på udbuddet, som de seneste par år er sprunget i vejret. Der er nu sheltere at finde i de fleste byer.

Billeder

Information om Asento Media ApS

Asento Media ApS
Asento Media ApS
Vesterbrogade 124b, 2.th
1620 København V

+45 28 30 76 92https://asentomedia.dk/

Vi er et medie bureau med kontor i Kolding og København. Siden vores stiftelse i 2015 har vi brugt hver eneste dag på hjælpe virksomheder med at opnå resultater med digital marketing. Vi arbejder med mange grene af digital marketing, og har bl.a. specialister indenfor SEO, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads og Email Marketing.

Vores kunder er alt fra små start-ups til store koncerner og offentlige institutioner. Fælles for dem alle er dog, at de er ambitiøse og vil vinde.

Følg pressemeddelelser fra Asento Media ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Asento Media ApS

Gå de danske årstider i møde med læsejl16.1.2023 10:23:56 CET | Pressemeddelelse

I Danmark er vi heldige at have 4 årstider. Det betyder også, at vejret på meget kort tid kan ændre sig og gå fra en yderlighed til en anden. Danskerne skal være klar til hurtige skift på meget kort tid – og det kan være svært, når man ikke altid kan forudsige, hvordan vejret bliver. Der er dog midler, der kan tages i brug, så du er bedst forberedt, hvad enten det er 30 graders sol eller om vinden står med stiv kuling ind fra venstre.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye