PV Greve sælger et bredt udvalg af spændende effekter på flere online auktioner

PV Greve står for park- og vejdriften i Greve Kommune og har lang erfaring med service og drift af veje, belægninger og grønne områder for både private virksomheder og offentlige myndigheder, herunder pleje af fortove og fauna i området.
Traktor Kubota Model M110GX-2.

Virksomheden har en defineret filosofi om bæredygtighed, ansvar og rentabilitet, og det var derfor naturligt for ledelsen at sende værdifulde effekter videre til næste generation af brugere, da beslutningen om flytning var truffet.

Auktionarius Finn Campen er tilfreds med beslutningen og udtaler, at Campen Auktioner har stor erfaring med flytteauktioner og tager sig af alt fra små kontorer til store entreprenørmaskiner. Campen Auktioner medvirker altid gerne til at styrke den cirkulære økonomi, hvor både indsættere og købere får noget ud af handlerne.

På onlineauktionerne finder man et bredt udvalg af effekter, herunder snerydningsudstyr, saltspredere, lastbiler, varebiler, en traktor, el-biler og segways samt masser af afmærkninger, mærker, festivalhegn og håndredskaber.

Auktionen er meget spændende, da man har mulighed for at forberede sig til næste saltsæson med maskiner til parkdrift, grønne områder, afvanding, fejning af asfalt, belægninger, græsslåning, rengøring, renhold, træfældning, ukrudtsbekæmpelse og vintertjeneste. Der udbydes også udstyr til fitnesscentre, diverse havemøbler, Weber grill, kontormøbler og parasoller.

Auktionen er åben for både private og virksomheder og slutter søndag den 21. maj 2023.

Link til auktionskatalog 8708 https://bit.ly/3HGEE6p

Link til auktionskatalog 8709 https://bit.ly/3LwSCZN

Traktor Kubota Model M110GX-2.
Epoke SW3810 saltspreder t/lastbil
Melex køretøj