Opdag en verden af værdifulde effekter: PV Greve's store online auktioner er nu åben for bud

Campen Auktioner præsenterer en spændende online auktion med et bredt udvalg af værdifulde effekter fra PV Greve, park- og vejdriften i Greve Kommune.

PV Greve er kendt for deres ekspertise inden for service og drift af veje, belægninger og grønne områder i både private og offentlige sektorer. Virksomheden har altid haft fokus på bæredygtighed, ansvar og rentabilitet, og i tråd med deres filosofi har de besluttet at give værdifulde effekter videre til nye brugere, da de skulle flytte.

Auktionarius Finn Campen er glad for samarbejdet og fortæller, at Campen Auktioner har stor erfaring med flytteauktioner, hvor de håndterer alt fra små kontorer til store entreprenørmaskiner. De er altid engagerede i at styrke den cirkulære økonomi, hvor både sælgere og købere drager fordel af transaktionerne.

På denne online auktion finder du et bredt udvalg af effekter, der er perfekte til parkdrift og grønne områder. Her er alt fra snerydningsudstyr, saltspredere og lastbiler til varebiler, en traktor, el-biler og segways. Der er også masser af afmærkninger, mærker, festivalhegn og håndredskaber.

Du kan forberede dig til den kommende saltsæson med spændende maskiner og udstyr som Heatweed-anlæg monteret på holder, maskinebærer, Raymo el-klipper Torpedo med fjernbetjening, håndredskaber fra Stihl til batteri, Melex mini el-ladbil, trailer med vip samt forskellige kompressorer og generatorer og meget mere.

Auktionen slutter tirsdag den 8. august 2023 kl. 20.30, og der vil være mulighed for eftersyn tirsdag den 1. og tirsdag den 8. august fra kl. 9-17.  Auktionsadressen er Waldemarsvej 1, 4296 Nyrup.

Gå ikke glip af denne spændende auktion som har nr. 8944, hvor du kan sikre dig kvalitetsudstyr til parkdrift og grønne områder. Besøg campenauktioner.dk for yderligere oplysninger om auktionen og eftersynsdatoerne. Vi ser frem til at byde dig velkommen.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
Campen Auktioner A/S - 8944 Flytteauktion, PV Greve, Nyrup (del 6)

Denne Melex el-ladbil model er også at finde på den spændende auktion, som Campen Auktioner håndterer.
Der er mange spændende ting på auktion nr 8944.  Her er alt fra snerydningsudstyr, saltspredere og lastbiler til varebiler, en traktor, el-biler og segways m.m.
Der er mange spændende ting på auktion nr 8944. Her er alt fra snerydningsudstyr, saltspredere og lastbiler til varebiler, en traktor, el-biler og segways m.m.
Auktionarius Finn Campen glæder sig til at give sit bidrag ved at styre slagets gang med de mange hammerslag.