Ny salgschef hos Lemvigh-Müller

Lars Korsager skal rekruttere og lede salgsteam til byggesektoren hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller
Lars Korsager, salgschef, Lemvigh-Müller

Lars Korsager (45) er ansat som salgschef hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller. Han kommer senest fra en stilling som salgs- og projektchef hos grossistvirksomheden Sanistål og har tidligere bl.a. arbejdet som regionschef hos værktøjs- og befæstelseselementvirksomheden Würth.

Hos Lemvigh-Müller skal Lars Korsager med udgangspunkt i sin omfattende erfaring med salgsledelse samt projektsalg til byggesektoren og industrien lede et nyoprettet salgs- og supportteam målrettet byggeriet. Hans første opgave bliver at rekruttere medarbejdere til teamet.

Lars Korsager er oprindeligt uddannet i autobranchen og har bevaret en stor interesse for biler. Men havet trækker mindst lige så meget, og han ejer en fiskekutter, som bliver brugt til ture på Øresund i fritiden. Lars Korsager dyrker også løb og motionscykling. Han har to døtre og bor i Hørsholm. Han er kæreste med Betina, der arbejder som sygeplejerske på Rigshospitalets traumeafdeling.

Lars Korsager, salgschef, Lemvigh-Müller

Om Lemvigh-Müller
Lemvigh-Müller er Danmarks største stål- og teknikgrossist med cirka 1300 ansatte, 23 butikker, egen stålforarbejdning og en effektiv webshop. Lemvigh-Müller tilbyder flere end 300.000 varenumre og en række services og løsninger, der hjælper virksomheder inden for industri, håndværk og service med at drive deres forretning så nemt og effektivt som muligt.