Lemvigh-Müller styrker forretningen med ny Chief Commercial Officer

Danmarks største stål- og teknikgrossist byder velkommen til Peter Faaborg-Andersen som ny Chief Commercial Officer og medlem af direktionen i Lemvigh-Müller A/S.

I dag starter Lemvigh-Müllers nye Chief Commercial Officer, Peter Faaborg-Andersen.

Mandag den 4. marts 2024 tiltræder Peter Faaborg-Andersen som ny Chief Commercial Officer (CCO) i Lemvigh-Müller A/S.

Med udnævnelsen af Peter Faaborg-Andersen styrker Lemvigh-Müller direktionen med en stærk kommerciel profil og understreger sit fokus på at gøre en positiv forskel for kunder og partnere.

”Vi er meget glade for at byde Peter velkommen til Lemvigh-Müller. Han kommer med en bred og dynamisk kommerciel profil fra ledende teknologi- og innovationsvirksomheder, som passer til vores dedikerede digitaliseringsstrategi. Jeg er overbevist om, at Peter med sin team-orienterede og værdibaserede tilgang vil være en stærk bidragsyder til den fortsatte udvikling af Lemvigh-Müller.Jeg ser frem til samarbejdet med Peter,” udtaler CEO i Lemvigh-Müller, Christian Søgaard-Christensen.

Vil skabe endnu mere værdi for partnere og kunder
Med Peter Faaborg-Andersen som CCO og en del af direktionen, understreger Lemvigh-Müller, sin strategi om at forblive den førende samarbejdspartner for Danmarks bygge- og teknikbranche. Udnævnelsen af Peter Faaborg-Andersen markerer derfor ikke kun en styrkelse af direktionen, men et fortsat løfte om levere exellence og skabe merværdi for alle partnere og kunder.

"Jeg ser Lemvigh-Müller som en stærk virksomhed med en fantastisk historie og værdisæt. Jeg glæder mig meget til at lære organisationen at kende og bidrage til Lemvigh-Müllers fortsatte succes i tæt samarbejde med partnere og kolleger på tværs af organisationen,” fortæller CCO i Lemvigh-Müller, Peter Faaborg Andersen.

Peter Faaborg-Andersen kommer fra en stilling som Vice President hos GN Store Nord og har ligeledes erfaring fra globale ledelsesstillinger hos Nilfisk og Novozymes.

Direktionen i Lemvigh-Müller
Christian Søgaard-Christensen, CEO (administrerende direktør)
Annette Schmidt, CFO (Chief Financial Officer)
Peter Faaborg-Andersen, CCO (Chief Commercial Officer)