Udnævnelser hos Lemvigh-Müller

Opgradering og generationsskifte bag udnævnelser hos Danmarks største stål- og teknikgrossist.

Danmarks største stål- og teknikgrossist, Lemvigh-Müller, har foretaget en række udnævnelser i sin ståldivision.

I salgsleddet er Peder Pedersen udnævnt til Director for regionalt stålsalg øst, hvor han tidligere var afdelingschef. Martin Jagd Nielsen er udnævnt til Director for regionalt stålsalg vest, hvor han tidligere var afdelingschef.

På indkøbssiden er Lars Rosentoft udnævnt til Head of Procurement, Flat Products. Han var tidligere produktchef. Haris Kasumovic er udnævnt til Head of Procurement, Long Products. Han var også tidligere produktchef.

Udnævnelserne er dels led i en igangværende opgradering af Lemvigh-Müllers ståldivision, dels et naturligt generationsskifte, fortæller Senior Sales Director Anders Voldsgaard Clausen.

”Vi bliver mødt med stadig stigende forventninger til service og vidensniveau inden for hele ståldivisionens produktportefølje. Derfor arbejder vi konstant på at udvikle vores organisation, så den bedst muligt imødekommer Lemvigh-Müllers kunders behov. De aktuelle udnævnelser er et led i de bestræbelser. Vi er i den gunstige situation, at vi har en dygtig og engageret medarbejderbase, der gør det muligt at rekruttere de ressourcer, vi har brug for, internt i organisationen. Det er med sikre et kontinuerligt højt kompetenceniveau,” siger Anders Voldsgaard Clausen.

Lemvigh-Müller har leveret stål, metaller og tekniske artikler til industrien og byggeriet gennem 177 år og samarbejder med førende producenter i hele Europa og resten af verden.

Om Lemvigh-Müller A/S