Ny afdelingsleder i Roskilde

Jesper Rügler Fris er ny afdelingsleder hos Dansk Boligbyg i Roskilde. Han kommer med solid byggefaglig erfaring fra sine tidligere jobs hos Enemærke & Petersen, hvor han har været ansat siden 2005. Først som byggeleder, derefter projektleder, projektchef og siden 2017 divisionschef.

Jesper Rügler Fris er ny afdelingsleder hos Dansk Boligbyg i Roskilde, hvor han får afdelingsleder Claus Møller Pedersen som kollega og regionsdirektør Arne Becker som nærmeste chef. Billede kan frit benyttes.

Jesper Rügler Fris er 46 år og uddannet tømrer i 1996 og bygningskonstruktør i 2005. Han har stærke kompetencer og omfattende erfaring inden for samtlige byggefaser, herunder erfaring med tidlig involvering af alle byggesagens parter, nybyggeri, ombygning og renovering foruden tids- og økonomistyring samt grundig planlægning af udførelsesprocesserne.

Jespers kompetencer og erfaringer vil sammen med hans venlige væsen og løsningsorienterede tilgang til arbejdet komme Dansk Boligbyg til gode. I Roskilde beskæftiger Dansk Boligbyg mere end 25 medarbejdere, som fordelt på to afdelinger har ansvar for 19 igangværende bygge- og renoveringsprojekter på Sjælland og i Storkøbenhavn.

Jesper Rügler Fris bor i Sorø med sin hustru Monica og parrets seks år gamle tvillinger, Isabella og Jonas. Fritiden bruger Jesper på at dyrke sine interesser for cykling (MTB) og fluefiskeri.

Seniorkommunikationsrådgiver John Thorup, Grønbech, på 2880 0555 eller jot@groenbech.com

Billeder

Information om Dansk Boligbyg

Erhvervsbyvej 11
8700 Horsens

70275000https://danskboligbyg.dk

DANSK BOLIGBYG

Dansk Boligbyg a/s er blandt de 10 største hoved- og totalentreprenører i Danmark.
Virksomheden, der har speciale i bolig- og institutionsbyggerier, har som styrings-entreprenør godt 50 bygge- og renoverings-projekter i gang over hele landet. Virksomheden beskæftiger over 100 medarbejdere og har en årsomsætning på ca. 1,5 mia. kr.

Virksomheden blev etableret i 1998 af Ole Rasmussen og Kristen Laursen og er i dag landsdækkende med 7 afdelinger i hhv. Horsens, Aalborg, Odense og Roskilde.

I Roskilde beskæftiger Dansk Boligbyg a/s i dag ca. 25 medarbejdere med ansvar for 19 igangværende bygge - og renoveringsprojekter på Sjælland og i Storkøbenhavn. Efter flere år med kontor i Roskilde centrum flyttede Dansk Boligbyg a/s i 2014 på grund af pladsmangel til større lokaler i bydelen Trekroner.

Styrker teamet med erfarne profiler i Østdanmark5.4.2022 08:05:00 CEST | Pressemeddelelse

Arne Becker bliver fra 1. maj regionsdirektør og dermed frontfigur for Dansk Boligbygs team og aktiviteter i Østdanmark. Samtidig er det 25-mand store team i Roskilde også blevet styrket med en erfaren afdelingsleder, mens rekrutteringen af endnu en afdelingsleder er i gang. Målet er at udvikle forretningen med et øget fokus på samarbejder med større institutionelle bygherrer og videreudvikle leverancerne inden for fremtidens boligbyggeri.