Liebhaver-mægler Jan Fogs tidligere Ferrari nu på fysisk auktion

Fuldendt fuldblodsfornemmelse

Jan Fogs eftertragtede, blodrøde Ferrari Spider oser af hestekræfter, livsglæde og selvtillid. For de stilbevidste handler det om personality – det havde Jan Fog, og det afspejler sig utvetydigt i hans valg af køretøj. Fremtidens ejer af denne Ferrari får en skøn vogn med en rigtig fin fortælling!

Fortællingerne er i højsædet

”Testarossa’en tilhørte en oliesheik i Saudi-Arabien, og Jan Fog har ejet ”Spider’en”– spændende, om Ferrari 330 GTs historie også når at dukke op inden den store fysiske auktion på lørdag”, udtaler auktionarius Finn Campen.

Den tohjulede røde Ferrari

På auktionen kan du også se og byde på en tohjulet Ferrari, som den røde Ducati MC kaldes i folkemunde. Den charmerende, italienske motorcykel er berømt for sit banebrydende design og sine kraftfulde præstationer – et ikon inden for ultimativ køreglæde.

Designmøbler

Et af trækplastrene på den fysiske auktion er også de ekstremt flotte designmøbler, som virkelig er i en kategori for sig: 2 stk. ”Det Gyldne Æg”, ”Svanen” (alle jubilæumsmodeller) samt 7’er stole af Arne Jacobsen og Hans J. Wegners tidløse Y-stole. Mange smukke designlamper vil også oplyse den fysiske auktion og sætte spot på de over 250 katalognumre.

Andre auktionseffekter

Blandt hovedattraktionerne fra det imponerende store konkursbo hører også de interessante specialbiler (Alfa Romeo, Ford Capri, Wartburg, BMW m.fl.), flere end 30 veteranknallerter, Vespa-scootere, sjove lad- og budcykler, malerier og utallige effekter til den erhvervsdrivende (varebiler, traktorer, gaffeltruck, pallevender, materialehejs, værktøjsvogne og meget mere).

Investering

I denne tid, hvor aktieværdien og pensionsbeholdningen hastigt rasler ned, overvejer mange fremsynede forbrugere at gå andre veje, når de skal investere. Det er helt oplagt at investere i klassiske biler og designmøbler, hvor man ofte kan forvente et fint afkast ved et evt. senere salg. Tanken bag er også en nærværende glæde ved at omgive sig med smukt interiør og eje en unik specialbil – i stedet for at parkere pengene i banken.

Fakta om auktionen

Hvis du vil opleve en stemning, der oser af olie og benzin – iblandet duften af grillede pølser, så giv dig selv og din familie en ekstraordinær oplevelse og tag på denne kæmpestore fysiske auktion hos Campen Auktioner i Randers. Det vil være en af årets største og mest alsidige!

Forhåndsbud kan foretages indtil torsdag den 23. juni 2022 kl. 20.00. Der er eftersyn på Myntevej 2, Randers NV torsdag den 23. juni 2022 kl. 9-19 samt på selve auktionsdagen fra kl. 9.00.

Indgangen er gratis, og der er mulighed for at købe mad og drikke.

Læs mere om auktionen her: https://campenauktioner.hibid.com/catalog/371009/7700-fysisk--konkurs--fogedret-m-m---randers-/?cpage=2

Pressen er meget velkommen til at komme og besigtige auktionseffekterne inden selve auktionen – og naturligvis på selve dagen, hvor der vil være rig mulighed for at fotografere effekterne, få et lille traktement og opleve den sitrende, intense auktionsstemning. Sælgere, bydere og auktionarius Finn Campen står gerne til rådighed for interviews.

Pressekontakt: Ané Gyldholm, mobil 2210 0484.

”Hammer hammer fedt!” – Fede Ferrarier kommer nu under hammeren i Randers14.6.2022 20:39:46 CEST | Pressemeddelelse

Lørdag den 25. juni 2022 kl. 11.00 afholder Campen Auktioner en kæmpestor fysisk auktion (7700) på Myntevej 2 i Randers NV. Det bliver en af året største og mest alsidige, fysiske auktioner med en utrolig bred vifte af sjældne genstande. Op til sluttilmeldingen er det væltet ind med effekter fra Fogedretten og konkursboer: Ferrarier, specialbiler, veteranknallerter, designmøbler, malerier, legetøj, varia med entreprenørmateriel og værktøj m.m. Over 170 katalognumre er det indtil nu blevet til.

Kunstværker giver liv til velgørenhedsarrangementet ”Stafet For livet”30.5.2022 19:13:15 CEST | Pressemeddelelse

Arrangementet ”Stafet For Livet” er verdens største bevægelse mod kræft. Mange steder i verden går lokalbefolkningen sammen for at give håb og støtte til de medmennesker, som har cancer tæt inde på livet. Den 11. og 12. juni 2022 fejres livet på Langvang Idrætscenter i Randers med Stafet For Livet som arrangør. Som optakt til arrangementet igangsætter Campen Auktioner i dag en helt unik velgørenhedsauktion.

Mere end 100 specialkøretøjer under hammeren: Kom til stor fysisk specialbilsauktion i Randers lørdag den 30. april25.4.2022 00:00:00 CEST | Pressemeddelelse