Kasper Nissen er ny projektleder i Roskilde

Kasper Nissen er ansat som ny projektleder hos Dansk Boligbyg i Roskilde pr 1. november, og han er allerede godt i gang på totalentreprisen PH Park i Hørsholm, hvor entreprenør-virksomheden er i gang med at etablere kloakering og kælderdæk.
Billedet må frit benyttes ved omtale af navnenyheden.

Han kommer fra en stilling som projektleder hos Entreprenørfirmaet Nissegård ApS, som er ejet af hans far. Kasper Nissen havde egentlig indstillet sig på at overtage virksomheden, men det ændrede sig, da han fik en opringning fra Dansk Boligbyg og hilste på Roskildes afdelingsledere Claus Møller Pedersen og Jesper Rügler Fris.

”Det er behagelige mennesker med fokus på trivsel og værdier, og det kunne jeg godt se mig selv i. En af de ting, de lægger vægt på, er, at der er bemanding nok til at løfte opgaverne,” siger Kasper Nissen.

Og Kasper Nissen er en erfaren projektleder. Han har bl.a. været projektleder hos både JCN Bolig og CASA, og inden da var han byggeleder hos CASA og H. Skjøde Knudsen. Han har stor erfaring med nybyg af boliger, så han passer godt ind hos Dansk Boligbyg.

”Hos Dansk Boligbyg kan jeg se en fremtid i mange år. Her er mange muligheder og fokus på udvikling og uddannelse. Jeg kan lave det, jeg er god til, og med tiden realisere min ambition om at blive projektchef,” siger Kasper Nissen.

Kasper Nissen er uddannet murer og tog i 2015 også bygningskonstruktør-uddannelsen fra Zealand - Sjællands Erhvervsakademi. Han bor i Faxe Ladeplads. Fritiden bruger han mest med på huset, sin højgravide kone og sin søn. Når tiden i ny og næ tillader det, dyrker han styrketræning og langdistanceløb. Kasper Nissen tænder også på alt med en motor og har en gedigen samling af motorcykler, som bl.a. luftes til banekørsel, og selv om det kniber med tid, så får han også sneget et par årlige skiture til Østrig og Frankrig ind i programmet.

Seniorkommunikationsrådgiver John Thorup, Grønbech, på 2880 0555 eller jot@groenbech.com

Billedet må frit benyttes ved omtale af navnenyheden.

Information om Dansk Boligbyg

Erhvervsbyvej 11
8700 Horsens

70275000https://danskboligbyg.dk

DANSK BOLIGBYG

Dansk Boligbyg a/s er blandt de 10 største hoved- og totalentreprenører i Danmark.

Virksomheden, der har speciale i bolig- og institutionsbyggerier, har som styrings-entreprenør mere end 50 bygge- og renoveringsprojekter i gang over hele landet.

Virksomheden beskæftiger over 100 medarbejdere og har en årsomsætning på ca. 2 mia. kr.

Virksomheden blev etableret i 1998 af Ole Rasmussen og Kristen Laursen og er i dag landsdækkende med syv afdelinger fordelt på kontorerne i Horsens, Aalborg, Odense og Roskilde.