Jens Kildegård er ny projektchef hos Dansk Boligbyg i Roskilde

Jens Kildegård har siden 2014 været projektchef på byggerier af plejehjem og boliger – både leje- og ejerboliger som tæt/lav og etagebyggeri - for Byggeselskabet Paulsen A/S, Stender Entreprise A/S og Arkitektgruppen A/S.
Jens Kildegård er ny projektchef hos Dansk Boligbyg

Jens har også stor erfaring med ledelse af større boligprojekter og kalkulation samt entrepriseledelse inden for tømrer-snedkerfaget fra sin tid hos MT Højgaard (Larsen & Nielsen).

Han er 51 år og udlært tømrer og bygningsingeniør fra DTU. Han er desuden uddannet befalingsmand fra Sergentskolen i Sønderborg.

Hos Dansk Boligbyg er en af de første opgaver for Jens Kildegård at være med på Mariehjemmet ”Helene” for NREP i Helsinge – et friplejehjem med 90 plejeboliger med tilhørende service-, fælles- og personalefaciliteter.

Jens bor sammen med sin familie i Greve og bruger blandt andet sin fritid på at motionere samt pleje hus og have – hvilket de seneste 10 år har været noget begrænset, fordi Jens har brugt meget tid som fodboldtræner, dels ungdomstræner i Greve, Karlslunde og Brøndbyerne IF samt tidligere endnu spillende seniortræner i HFC.

Jens Kildegård er ny projektchef hos Dansk Boligbyg