Huawei vinder fire priser til Data Center Solutions Awards 2021 for erhvervsorienterede datacenterløsninger

[London, England, d. 28. oktober, 2021] Huawei tager hele fire priser til Data Center Solutions Awards 2021 for sine erhvervsorienterede datacenterløsninger.
Huawei modtager prisen for Årets Datacenterløsningsleverandør (Data Centre Facilities Vendor of the Year) til dette års udgave af datacenterprisudelingen DCS Awards 2021.

I alt blev det til fire priser til det prestigefyldte awardshow DCS Awards 2021. Huawei vandt i kategorierne Årets Datacenterløsningsleverandør (Data Centre Facilities Vendor of the Year), Årets Datacenterkonsoliderings- Og/Eller Opgraderingsprojekt (Data Centre Consolidation/Upgrade/Refresh Project of the Year), Årets Datacenter Power-Innovatør (Data Centre Cooling Innovation of the Year) og sidst men ikke mindst Årets Innovation Ift. Datacenterkøling (Data Centre Cooling Innovation of the Year).

Prisuddelingen blev afholdt i London, og er et årligt hovedevent i datacenterindustrien, som har til formål at anerkende designere, fabrikanter og leverandører, der har gjort en ekstra indsats i datacenterindustrien. Næsten 200 virksomheder deltager i prisuddelingen hvert år.

I år var der med hele 32 priser flere anerkendelser på højkant end nogensinde før. Udover traditionelle priser, der dækker over datacenterinfrastruktur og IKT-innovation ift. datacentre, blev der også uddelt priser for fremskridt inden for datacentres energieffektivtet og bæredygtighed i årets udgave af prisuddelingen.

I sit arbejde med datacentre har Huawei fokus på at udvikle simple, grønne, intelligente og pålidelige datacentre med lavt CO2-forbrug. Her arbejder Huawei med fire områder: Arkitektur, kølingssystemer, drift og vedligehold samt strømforsyning.