Deel tilbyder fleksibel og hurtig løn til danskerne

Deel’s nye lønsystem gør det nemt for danske internationale virksomheder at tilføje provision til en eksisterende løn, betale en medarbejders løn tidligt for at hjælpe med at dække en betydelig udgift eller onboarde medarbejdere ved månedens afslutning.
Deel On-Demand lønudbetaling

I dag lancerer den globale HR-platformsvirksomhed, Deel, et nyt On-Demand lønsystem i Danmark, der sikrer en enestående lønfleksibilitet for sine kunder i 40 lande. En af de nye funktioner i det nye lønsystem er udvidelsen af lønkørselsfrister til den 20. i måneden, hvilket giver virksomheder tre gange mere tid, end andre udbydere, til at godkende udgifter, indtaste afspadsering, tilføje provision og bonusser samt indsende månedslønninger.

Implementeringen af lønadministrationen, direkte på Deel’s platform, mindsker afhængigheden af tredjepartsleverandører og sikrer en enestående kontrol. Til sammenligning samarbejder andre lønsystemer med partnere, hvilket betyder, at virksomhederne normalt skal indsende lønjusteringer mindst 2-3 uger før lønningsdagen.

”Virksomheder har vænnet til sig alt for langsomme systemer. Hvis de for eksempel ønsker at give en medarbejder en bonus, men lønfristen er overskredet, vil medarbejderen først modtage den i næste løncyklus – i visse tilfælde 45 dage senere. Det er slet ikke godt nok. Med vores nye lønsystem, vil vi vise vores kunder, at deres lønkørsel også kan være effektiv og lige så moderne som resten af virksomheden, og vi er stolte af at kunne tilbyde behandling af forespørgsler på få dage,” siger Deel’s nordiske chef, Daniel Eisenberg.

Foretag betalinger uden for cyklus med On-Demand Payroll

Ud over fleksible frister lancerer Deel også en funktion, der gør det muligt for virksomhederne at betale deres medarbejdere uden for betalingscyklussen med få klik. Uanset om der opstår en nødsituation, eller hvis der er behov for at tilføje en sidste øjebliksbonus eller -udgift, kan det ske gennem Deel, med betaling i samme eller næste lønperiode.

Med On-Demand Payroll virksomheder også betale individuelle medarbejdere deres fulde løn op til en måned tidligere, hvilket giver mulighed for at gå den ekstra mil og støtte sit team efter behov.

På trods af den omfattende mængde manuelt arbejde, det kræver at bryde en løncyklus ift. at afstemme skatter og endelige betalinger, håndterer Deel det for et lille fast gebyr. Dette bliver et tilbud til Deel’s 15.000 internationale kunder, der udbetaler løn i 100+ lande uden forsinkelser eller begrænsninger, når de har behov for det.

Dog skal virksomheder, med under 200 medarbejdere, der har ansættelser i flere end to lande, ikke betale et gebyr for tjenesterne.

Med Deel

Med andre lønsystemer

Du kan når som helst tilføje justeringer af medarbejderudgifter, der skal udbetales med det samme.

Medarbejdere skal indsende udgifter op til 25 dage før lønningslisten. Udgifter, der indsendes efter skæringsdatoen, betales op til 45 senere

Du kan tilføje bonusser i sidste øjeblik, provisioner, der skal udbetales når som helst

Du skal indsende bonusser og provisioner op til 25 dage før lønningslisten eller vente op til 45 dage, indtil den udbetales

Du kan onboarde nye ansættelser når som helst