Deel Danmark

Deel går shop-amok i HR-markedet og når DKK 3.5 milliarder

Deel opkøber to globale HR-virksomheder inden for payroll og AI på blot to uger for at blive verdens største udbyder inden for integrerede HR-løsninger. Samtidig når Deel knap DKK 3.5 milliarder i ARR for 2023 – en stigning på knap DKK 2 milliarder ARR siden 2022. Deel vokser stødt i Danmark og har nu mere end 100 kunder.

Den globale HR-virksomhed, Deel, har i dag opkøbt payroll og HR-virksomheden, PaySpace. Opkøbet kommer kun en uge efter, at Deel købte endnu en HR-virksomhed, Zavvy.io

Med de to opkøb er Deel nu verdens første globale payroll, og Employer of Record (EOR), med egen integrerede full-stack payroll motor på tværs af 50 lande. Dermed kan Deel nu tilbyde sine kunder en samlet løsning på både HR-værktøjer og lønudbetaling internationalt.

PaySpace har arbejdet med payroll og HR-løsninger i mere end 20 år på tværs af 44 lande og har mere end 14.000 kunder. PaySpace har blandt andet kunder som Heineken, Coca-Cola Beverages og Puma Sports. Zavvy.io. blev startet i 2021 i Tyskland og udvikler AI-baserede HR-trænings-, karrierevej- og performance management-løsninger.

Udover opkøbene offentliggør Deel også i dag, at virksomheden har nået USD 500+ (+DKK 3.5 milliarder) i organisk annual recurring revenue (ARR) - uden opkøb medregnet. På under fem år er virksomheden vokset fra at være to grundlæggere til flere end 3.000 ansatte fordelt i mere end 100 lande – herunder Danmark. Deel’s EBITDA er positiv, og virksomheden har genereret konstant positiv pengestrøm i mere end halvandet år.

Deel’s grundlægger og administrerende direktør, Alex Bouaziz, udtaler: “Det er ikke nemt at køre globale lønsystemer, og det er kritisk at de virker. Som virksomhed vil du have sikkerhed for, at du kan betale dine medarbejdere til tiden og korrekt, overalt i verden. Vores langsigtede ambition er at blive verdens bedste payroll-system.”

Siden Deel blev startet, har virksomheden transformeret sig til at være én af verdens bredeste HR- og payroll-løsninger for internationale arbejdspladser. Deel ejer flere end 150 enheder globalt, og har in-country payroll teams i flere end 70 lande, udover at tilbyde Employer of Record, projektansættelser, immigration, HRIS og performance management services globalt.

Emilie Thau, Grey Public på vegne af Deel Danmark
emilie.thau@grey.com

Om Deel

Deel hjælper virksomheder med at ansætte hvem som helst, hvor som helst, gennem sin globale løsning til betalingsstyring og overholdelse af lokal compliance. Med sin platform kan virksomheder - uanset type og størrelse - ansætte, administrere og aflønne selvstændige og fuldtidsansatte i mere end 150 lande på få minutter med fuld compliance. For mere information, besøg Deel.com

Følg pressemeddelelser fra Deel Danmark

Flere pressemeddelelser fra Deel Danmark

Deel lancerer Compliance Hub: Det har aldrig været nemmere for virksomheder at sikre compliance7.12.2023 13:52:50 CET | Pressemeddelelse

Den globale HR- og rekrutteringsplatform, Deel, har lanceret en samlet platform og one-stop-shop med alt, der har at gøre med compliance. I dag bruger virksomheder mange penge på at sikre compliance hele vejen rundt. Gennem Compliance Hub kan virksomheder holde fingeren på pulsen med nem adgang til seneste lovgivning, risikoadvarsler, rådgivning og medarbejderklassificering.