Dansk Supermarked Group

Bilka.dk og føtex.dk forlænger Black Friday

To af Danmarks største E-handelsplatforme har på Black Friday været lagt ned af et såkaldt ”cyber-connection”-angreb. Nu kører siderne, og Bilka.dk og føtex.dk forlænger nu deres online-tilbud, så de gælder henover hele weekenden

Bilka.dk og føtex.dk har gennem store dele af Black Friday været ramt af organiserede, kriminelle forsøg på at overbelaste hjemmesiderne, hvilket har resulteret i tilbagevendende afbrydelser:

– Nu tyder alt på, at Bilka.dk og føtex.dk er kørende igen. Vi er naturligvis meget ærgerlige over, at en masse kunder er gået forgæves på vores sider, og derfor har vi valgt at forlænge vores Black Friday-tilbud, så de på bilka.dk og føtex.dk fortsætter weekenden ud. Dermed kan alle få mulighed for at købe de Black Friday-tilbud, de havde udset sig online, til og med søndag, fortæller Michael Ejby, der er Head of E-Commerce i Dansk Supermarked Group.

Michael Ejby understreger samtidig, at Dansk Supermarked Group arbejder benhårdt på at sikre, at siderne ikke bliver ramt eller lagt ned af organiserede forsøg på at overbelaste siderne igen.

Information om Dansk Supermarked Group

Dansk Supermarked Group