Andreas Billesbølle Volkdal er ny projektleder i Roskilde

Andreas Billesbølle Volkdal er ansat som projektleder i Dansk Boligbygs Roskildeafdeling den 1. marts. Han er 34 år og kommer fra et lignende job hos Iver Entreprise og Service A/S. Andreas Billesbølle Volkdal er uddannet bygningskonstruktør og har desuden en baggrund som tømrer.
Andreas Billesbøl Volkdal ny projektleder hos Dansk Boligbyg Roskilde. Foto må bruges ved omtale af navnenyheden.

Andreas Billesbølle Volkdal er som det første blevet tilknyttet PH Park 2 i Hørsholm, hvor han har ansvaret for tag, facade, indvendig aptering og byggepladsens sikkerhed.

Han kommer fra et lignende job som projektleder hos Iver Entreprise og Service, og har tidligere været ansat som henholdsvis entrepriseleder hos Pihl & Søn A/S og byggeleder hos Enemærke & Petersen. Han er uddannet tømrer og har senere taget bygningskonstruktøruddannelsen hos KEA – Københavns Erhvervsakademi, som han færdiggjorde i 2017.

Andreas Billesbølle Volkdal kender sin nye afdelingsleder i Dansk Boligbyg fra tidligere og ser frem til det udviklingspotentiale, der er i jobbet som projektleder hos Dansk Boligbyg:

”Man kan nemt blive et nummer i rækken i en stor virksomhed, men sådan føles det ikke hos Dansk Boligbyg. Der er en udviklingsplan for mig, og det er rigtig vigtigt for mig. Jeg glæder mig til at få endnu mere projektledererfaring og udvikle mig til projektchef senere hen,” siger han.

Andreas fremhæver også sine gode kollegaer og det gode sammenhold på byggepladsen:
”Jeg har fået nogle virkelig søde kollegaer, og jeg er blevet taget rigtig godt imod. På min første dag mødte jeg ind til morgenmad og blev introduceret til hele Roskildeafdelingen. Det har jeg ikke prøvet før,” siger Andreas Billesbølle Volkdal og fortsætter:

”Det virker det som om, at der er ledelse i øjenhøjde hos Dansk Boligbyg. Det kan jeg rigtig godt lide.”

Privat bor Andreas Billesbølle Volkdal i Hellerup med sin kæreste og deres datter på snart to år. I sin fritid spiller han fodbold i B93 på Østerbro og dyrker crossfit ind imellem.