Hovedpræmie i Vintercyklingsugen går til hold i Søborg

Vinder udstyr for 25.000 kroner i Cyklistforbundets kampagne.

Vinderholdet Ain't No Mountain High Enough fra Søborg

Stemningen løftede sig en tand ekstra hos nogle af medarbejderne på IT-virksomheden NNIT i Søborg forleden. De fik nemlig overraskende besøg af Cyklistforbundet, der havde en stor præmie med og fortalte, at holdet, Ain't No Mountain High Enough, der deltog i Vintercyklingsugen, cykler afsted med årets hovedpræmie på 25.000 kr. udstyr fra GripGrab. Den fine præmie blev overrakt af direktør i Cyklistforbundet Kenneth Øhrberg Krag og direktør i GripGrap, Martin Krøyer, der havde selskab af HR-chef i NNIT, Johanne Dandanell Gelmer.

Vintercyklingsugen er lillesøster til Cyklistforbundets VI CYKLER TIL ARBEJDE-kampagne, der finder sted hvert år i hele maj måned. I Vintercyklingsugen, der sluttede 26. november, fik deltagerne gode råd og tips til at køre på cykel vinteren igennem samtidig med, at de kunne vinde præmier fra Cyklistforbundet.

"Jeg var med i Vi Cykler Til Arbejde for 15-20 år siden og har cyklet hver dag lige siden," fortalte Søren Birger Olsen, advanced consultant i NNIT A/S og deltager på vinderholdet, da holdet havde modtaget præmien. Og det er netop formålet med Cyklistforbundets kampagne at få flere op på cyklen.

Til maj ruller både cykelhold og præmier igen i Vi Cykler Til Arbejde. Tilmeldingen åbner i foråret.

Vinderholdet Ain't No Mountain High Enough fra Søborg