Erfaren profil er ny afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Viborg

Det er en stærk erhvervsprofil med mange års erfaring fra banksektoren, der 1. oktober har overtaget posten som afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Viborg.

Vagtskifte i Sparekassen Kronjylland i Viborg: Ingelise Vestergaard har givet afdelingsdirektørposten videre til Ole Lauge Jensen for selv at fortsætte i afdelingen som erhvervsrådgiver.

Tidligere afdelingsdirektør Ingelise Vestergaard har nemlig efter eget ønske valgt at overlade posten til nye kræfter, mens hun selv bliver i afdelingen som erhvervsrådgiver. Dermed får hun opfyldt sit ønske om endnu større kundekontakt. Ingelise fortsætter dermed som en stor kapacitet med vigtig viden om både erhvervs- og privatkunderne i den afdeling, hun de seneste næsten seks år har stået i spidsen for.

Viborgs nye afdelingsdirektør er Ole Lauge Jensen, der kommer med indgående viden om særligt erhvervssegmentet. Han har erfaring som afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands afdeling i Bjerringbro, som er en rolle, han samtidig fortsætter i.

- Vi mærker en stor interesse for den personlige, lokale erhvervsrådgivning, vi kan tilbyde i Sparekassen Kronjylland. Jeg er derfor ovenud tilfreds med det nye setup, hvor vi med både Ingelise Vestergaard og Ole Lauge Jensen i afdelingen bliver endnu stærkere på erhverv. Dermed imødekommes den store efterspørgsel, vi oplever i Viborg, fortæller Keld Jakobsen, der er områdedirektør for Sparekassens afdelinger i Område Nord.

- Ole Lauge Jensen er en stærk profil med mange års ledelseserfaring fra lokale bankafdelinger i det midtjyske. Jeg er derfor helt sikker på, at han er den rette til at stå i spidsen for Viborg afdelings videre udvikling, nu hvor Ingelise har ønsket at give stafetten videre. Derudover kan Ole skabe et endnu tættere fagligt samarbejde mellem afdelingerne i Viborg og Bjerringbro til gavn for både kunder og medarbejdere. Det vil gøre de to afdelinger endnu stærkere, vurderer Keld Jakobsen.

- Jeg kender allerede en del til Viborg og har samarbejdet med Viborg-afdeling i flere år. Nu glæder jeg mig til at lære både medarbejdere og kunder endnu bedre at kende og til sammen med resten af teamet at fortsætte med at levere gode kundeoplevelser, lyder det fra Ole Lauge Jensen.

Spørger man kunderne, er de i forvejen ret godt tilfredse med Sparekassen Kronjylland. Ifølge en helt ny undersøgelse fra analysebureauet EPSI findes de mest tilfredse privatkunder i Sparekassen Kronjylland. Det er en tendens, Voxmeter bekræfter i en nyere kundeundersøgelse. Her udråber privatkunderne nemlig Sparekassen til at have Danmarks bedste rådgivere.

Sparekassen Kronjylland markerer vagtskiftet på afdelingsdirektørposten i Viborg med en uformel reception i afdelingen på Tingvej 9, fredag 27. oktober klokken 14-16.

Ny afdelingsdirektørposten i Viborg.