Alt til industrien på én stand

Besøg Lemvigh-Müller på årets HI-messe og dyk ned i et overflødighedshorn af nyheder, produkter og løsninger til industrien.

Der er fokus på  bæredygtighed og energioptimering, industriel automation, nødstrømsløsninger og industrielle kæder på Lemvigh-Müllers stand til HI-messen -  hvor man bl.a. også kan opleve aktiv svejsning, 3D-print og se masser af teknologiske nyheder.
Der er fokus på bæredygtighed og energioptimering, industriel automation, nødstrømsløsninger og industrielle kæder på Lemvigh-Müllers stand til HI-messen - hvor man bl.a. også kan opleve aktiv svejsning, 3D-print og se masser af teknologiske nyheder.

"HI-messen er et vigtigt samlingspunkt for interessenter fra alle dele og afkroge af industrien. Dét selskab er Lemvigh-Müller en naturlig del af, da vi leverer produkter, løsninger og serviceydelser til industrivirksomheder i 64 lande inden for bl.a. OEM, Food & Pharma, Vedvarende energi og Produktion”.

Sådan lyder det fra Pernille Wichmann, Senior Sales Director, Industry, hos Lemvigh-Müller.

Går all in i hal G

Hun fortæller, at stål- og teknikgrossisten er ”gået all in på HI-messen” med en stor stand på 200 m2 i messehal G:

”Vi stiller med et stærkt hold på 65 medarbejdere. Man kan også møde en række af vores strategiske leverandører og blive klogere på emner som bæredygtighed og energioptimering, industriel automation, nødstrømsløsninger og industrielle kæder. Vi har masser af teknologiske nyheder med – og der vil i det hele taget være meget at opleve”, siger Pernille Wichmann.

Aktiv svejsning og 3D-print på stedet

Hun fortæller, at standen bl.a. har et svejseområde, hvor Böhler Welding holder til, og hvor man kan opleve aktiv svejsning. Signify tager en 3D-printer med og printer lampeskærme af genanvendelige materialer på standen. Desuden holder Lemvigh-Müllers bæredygtighedsteam i alt tre oplæg om klimaregnskab og ESG-lovgivning.

Herudover kan man høre om Lemvigh-Müllers forskellige service- og logistikydelser som fx CO2-reduceret levering og opleve det automatiske lagerstyrings-koncept SmartLager i form af vareautomater og vægtsystemer på standen, hvor man kan trække værnemidler.

Klar til hundredvis af kundemøder

Interessen for at møde Lemvigh-Müller på HI-messen er stor på forhånd:

”Vi har booket mere end 100 kundemøder - og vi glæder os til at møde og interagere med endnu flere kunder, leverandører og samarbejdspartnere på messen. Hvis man drømmer om at blive del af Lemvigh-Müller, skal man endelig også kigge forbi standen - man kan nemlig få en snak med vores People & Culture-team, som er klar til at tale om job- og karrieremuligheder”, siger Pernille WIchmann.

Find Lemvigh-Müller på stand G5726 i Hal G på HI-messen. Se mere her

Med produkter, løsninger og serviceydelser til industrivirksomheder i 64 lande inden for bl.a. Food & Beverage, Pharma, Offshore, Wind er Lemvigh-Müller selvfølgelig med, når Skandinaviens største industrimesse løber af stablen 3.-5. oktober, fortæller Pernille Wichmann, der er Senior Sales Director, Industry, Lemvigh-Müller.

Om Lemvigh-Müller A/S