HEINZ BRUGER 150 ÅRS TOMATEKSPERTISE TIL AT UDVIKLE NY SERIE AF PASTASAUCER
Heinz introducerer nu en saucetrio, der skal give danskerne lyst til at klikke ’hygge’ og nyde smagen.
Med en vellykket lancering i Storbritannien annoncerer tomatmesteren, Heinz, sin første serie af pastasaucer i Danmark. Efter at være ”latterligt sent" med lanceringen lover Heinz, at saucetrioen er ligeså "latterligt god". Saucerne er produceret i Italien af 100% naturlige ingredienser og kun italienske tomater. Der er ingen tilsat sukker, ingen tilsætningsstoffer og absolut ingen kunstige smagsstoffer. Heinz bruger kun de bedste råvarer og intet andet.
I dag annoncerer Heinz, at de endelig har udvidet sin tomatekspertise og nu lancerer en række højkvalitets, færdiglavede pastasaucer.
Heinz ambition, at levere pastasaucer på niveau med restaurantkvalitet, der giver pastaelskere mulighed for at lave lækre måltider på få minutter. Det lader derfor til, at sætningen 'gode ting kommer til dem, der venter', holder stik, når det kommer til pastaelskere.
Siden 1869 har Heinz og virksomhedens avlere mestret kunsten at dyrke tomater. Nu, mere end 150 år senere, har Heinz kombineret sin uovertrufne tomatekspertise med naturlige ingredienser for at udvikle en trio af pastasaucer.
Saucerne er produceret i Italien af 100% naturlige ingredienser og de samme velsmagende, italienske kvalitetstomater, som mærkets trofaste kunder forventer af Heinz. Uden sukker, ingen tilsætningsstoffer og absolut ingen kunstige smagsstoffer.
De nye pastasaucer er alle ideelle til vegetarisk kost. To ud af de tre er helt veganske. Sortimentet omfatter innovative, udforskende smagsoplevelser samt klassikere, som alle kommer i 350 g glaskrukker og i øvrigt er glutenfri:
- Soltørrede cherrytomater og basilikum (velegnet til veganere og vegetarer)
- Tomat og chili (velegnet til veganere og vegetarer)
- Tomat og mascarpone (velegnet til vegetarer)
På trods af den latterligt sene lancering har Heinz bevist, at dens saucer er latterligt gode. Heinz’ pastasaucer har allerede vundet priser i Storbritannien for smagen. Nu er det danskernes tur til at give deres dom.
Der findes ikke noget bedre end at hygge med dejlig mad. For Heinz betyder det pasta med en så latterlig god sauce, at du må klikke pause for virkelig at nyde øjeblikket. Heinz Pasta Sauces er en hjælpende hånd til de øjeblikke, hvor tiden ikke er på din side. Heinz Pasta Sauces leverer måltider af restaurantkvalitet lavet på få minutter, hvilket betyder, at du kan bruge mindre tid i køkkenet og mere tid på at nyde livets små fornøjelser – som en varmende skål med pasta i efteråret.
"Efter succesen med pastasaucerne i Storbritannien gav det god mening at dele serien med vores danske forbrugere. Vi ved, at danskerne elsker ’hyggelivsstilen’, i især de koldere måneder, så vi følte, at det var det rigtige tidspunkt at lancere serien. De færdige pastasaucer giver danskerne lækre måltider på få minutter, så de kan læne sig tilbage, hygge og nyde,” siger Chloé Schiltz, Senior Brand Manager Region Nord hos Heinz.
“Vores grundlægger, Henry J. Heinz, forstod, at perfektion tager tid. Ved at kombinere vores 150 års knowhow inden for tomatdyrkning med gode naturlige ingredienser af høj kvalitet, har vi skabt den nok bedste pastasauce, du nogensinde har smagt. Vi er bare kede af, at vi ikke gjorde det før."
Nøgleord
Kontakter
Kontakt dani@wonderlandcomms.com for yderligere information.
Mia Christina GreenfortFirst Chair Communication
Tlf:+45 2720 2496mcg@firstchairgroup.dkBilleder
NOTER TIL REDAKTØRER
Teamet fra Heinz's New Ventures-afdeling undersøger forskellige kulturer og tendenser i jagten på nye smagsvarianter og produkter, som de kan tilbyde forbrugerne, og tilføje Kraft Heinz-porteføljen.
OM VIRKSOMHEDEN KRAFT HEINZ
Hos The Kraft Heinz Company (Nasdaq: KHC) arbejder vi for forandring, inspireret af vores formål, Let's Make Life Delicious. Forbrugerne er i centrum for alt, hvad vi gør. Med en nettoomsætning på omkring 26 milliarder dollars i 2022, er vi forpligtet til at udvikle vores ikoniske og nye fødevare- og drikkevaremærker på globalt plan. Vi udnytter vores størrelse og forandringsparathed til at frigøre Kraft Heinz' fulde styrke på tværs af en portefølje af seks forbrugerdrevne produktplatforme. Som globale borgere er vi dedikerede til at skabe en bæredygtig, etisk indvirkning og samtidig hjælpe med at brødføde verden på sunde og ansvarlige måder. Få mere at vide om vores rejse ved at besøge www.kraftheinzcompany.com eller følge os på LinkedIn og Twitter.
Følg pressemeddelelser fra GORM x ENVISION
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra GORM x ENVISION
Heinz slår fast: Sådan opbevarer du din ketchup!4.6.2024 09:57:10 CEST | Pressemeddelelse
260.000 danskere opbevarer i dag deres ketchup forkert. Det viser en ny undersøgelse fra Heinz. Derfor sætter Heinz, i anledning af international ketchupdag (den 5. juni), nu en stopper for misforståelsen ved at understrege: Ketchup SKAL… i køleskabet!
CHEP Danmark udpeger ny landechef7.5.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Karsten Ehrhardt er ny landechef for palle- og forsyningskædevirksomheden CHEP Danmark. Han er specialist i at skabe vækst og mere fokus på kundeservice og -behov.
Nye superkræfter til den danske e-handel22.2.2024 14:36:48 CET | Pressemeddelelse
I en tid hvor e-handelgiganterne dominerer den danske e-handel med stort udvalg og små priser, er liveshopping med til at give superkræfter til webshops og detailhandlen. Én superkraft er autenticitet, som i 2024 og fremadrettet bliver den afgørende kundedrivere. Derfor vokser kategorien år for år, mener ekspert.
KAN LI’, ELSKER, KAN IKKE LEVE UDEN!25.10.2023 10:59:38 CEST | Pressemeddelelse
Heinz hylder danskernes kærlighed til ketchup med lancering af verdens første ”Ketchup Hotdog”
Quorum Consulting bliver en del af A-2 og skaber en stærk, danskejet konsulentvirksomhed31.10.2022 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Konsulentvirksomheden bliver en del af den danskejede First Chair Group virksomhed A-2. Konsulentvirksomheden vil med mere end 40 konsulenter være i stand til at tilbyde en bredere palette af konsulentydelser og stå stærkere i markedet. Den samlede virksomhed beholder navnet A-2. ”Et spændende skridt fremad,” siger A-2’s managing partner.