GORM x ENVISIONGORM x ENVISION

Quorum Consulting bliver en del af A-2 og skaber en stærk, danskejet konsulentvirksomhed

Konsulentvirksomheden bliver en del af den danskejede First Chair Group virksomhed A-2. Konsulentvirksomheden vil med mere end 40 konsulenter være i stand til at tilbyde en bredere palette af konsulentydelser og stå stærkere i markedet. Den samlede virksomhed beholder navnet A-2. ”Et spændende skridt fremad,” siger A-2’s managing partner.

Sammenlægningen af de to konsulentvirksomheder Quorum og A-2 sker gennem en aktieombytningshandel, hvor Quorums partnere, Lars Westerholt Jørgensen, Sune Borregaard og Claus Møldrup afhænder deres aktier til A-2, som dermed overtager 100% af aktierne i Quorum. Alle tre partnere fortsætter i A-2, og Peter Müller fortsætter i rollen som managing partner for A-2.

”Opkøbet har været forberedt gennem en længere periode, og både forretnings- og markedsmæssigt giver det god mening. Virksomhedernes kultur og værdier matcher også i udpræget grad, og vi kender hinanden godt fra opgaver, vi allerede løser sammen hos kunderne, så det at blive en del af A-2 er et naturligt skridt for Quorum” siger partner i Quorum, Lars Westerholdt Jørgensen.

Et styrket produkt og endnu bedre kundetilfredshed

For at sikre de bedste betingelser for vækst i markedet er det i dag vigtigt at være bredt funderet. Den samlede virksomheds fokus er vores fælles kerneområder: strategi & strategieksekvering, operations, it & digitalisering samt sourcing, både på det private marked og inden for den offentlige sektor.

”Markedet efterspørger generelt mere rådgivning og hjælp i alle dele af værdikæden, hvilket et samlet Quorum og A-2 i langt højere grad vil imødekomme. Vi glæder os meget til at kombinere de to virksomheders styrker og derfra udvikle og drive vores kerneområder, både på det private marked og indenfor den offentlige sektor” siger A-2’s managing partner Peter Müller og slutter: ”Quorum og A-2 er begge gode, sunde forretninger med stort fokus på kundetilfredshed. A-2 har for 2. år i træk fået første pladsen ifht. kundetilfredshed i MyResearchs MyImage Management rapport 2022. Vi har spændende kunder, projekter samt en solid pipeline. Fokus er på at udføre og udvikle både eksisterende og nye projekter i tæt samarbejde med kunderne i dette nye skridt fremad.”

Virksomhederne bliver fuldt integreret under brandet A-2, når virksomhederne flytter sammen hos A-2 på Jægersborg allé i Charlottenlund i vinteren 2022/23.

Quorum bliver som en del af A-2 samtidig en del af konglomeratet First Chair Group, der foruden A-2 består af reklamebureauet Envision, det digitale bureau Gorm Agency, kommunikations- og PR-bureauet Harbinger Public Relations, eventbureauet Rodkjær Event samt af managementkonsulenterne Pluss Leadership og search-virksomheden Unique Human Capital.

For eventuelle yderligere oplysninger kan A-2s Managing Partner Peter Müller kontaktes på tlf.: 61280685

Information om GORM x ENVISION

Jægersborg Alle 4
2920 Charlottenlund

+45 7020 5950

A-2 er en konsulentvirksomhed etableret i 2001. Vi har 30+ ansatte fordelt på vores kontorer i København, Aarhus. A-2 Danmark blev i 2018 en del af First Chair Group (FCG). Hos A-2 har vi fokus på konsulentydelser til offentlige og private kunder indenfor Operations, Offentlige styring og administration, Udbud og Contract Management, IT-Management. A-2 er udvalgt SKI leverandør på aftale 17.11 Managementsupport og har samarbejdsaftaler ift. SKI 02.15 IT-rådgivning og 02.17 IT-konsulenter.

Presseorientering - Betjenten Stefans taknemmelighed13.6.2022 15:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Til redaktionen: Betjenten Stefan Nymann blev den 18. juni 2021 påkørt og svært hjerneskadet i forbindelse med sit arbejde. Der ventes dom i sagen mod gerningsmanden om få dage. Stefans hustru Gitte har på familiernes og Stefans vegne ønsket at udtrykke taknemmelighed for den megen støtte af såvel praktisk som åndelig art, der er strømmet dem i møde i det lange forløb, der hidtil har været med behandling, genoptræning og den fortsatte kamp for et nyt liv. Indsamlingen, der fortsat er i gang på initiativ af Stefans kolleger i organisationen Thin Blue Line Danmark, har allerede slået alle rekorder, og også denne indsamling kommenterer Gitte i denne meddelelse til pressen.