Quorum Consulting bliver en del af A-2 og skaber en stærk, danskejet konsulentvirksomhed
Sammenlægningen af de to konsulentvirksomheder Quorum og A-2 sker gennem en aktieombytningshandel, hvor Quorums partnere, Lars Westerholt Jørgensen, Sune Borregaard og Claus Møldrup afhænder deres aktier til A-2, som dermed overtager 100% af aktierne i Quorum. Alle tre partnere fortsætter i A-2, og Peter Müller fortsætter i rollen som managing partner for A-2.
”Opkøbet har været forberedt gennem en længere periode, og både forretnings- og markedsmæssigt giver det god mening. Virksomhedernes kultur og værdier matcher også i udpræget grad, og vi kender hinanden godt fra opgaver, vi allerede løser sammen hos kunderne, så det at blive en del af A-2 er et naturligt skridt for Quorum” siger partner i Quorum, Lars Westerholdt Jørgensen.
Et styrket produkt og endnu bedre kundetilfredshed
For at sikre de bedste betingelser for vækst i markedet er det i dag vigtigt at være bredt funderet. Den samlede virksomheds fokus er vores fælles kerneområder: strategi & strategieksekvering, operations, it & digitalisering samt sourcing, både på det private marked og inden for den offentlige sektor.
”Markedet efterspørger generelt mere rådgivning og hjælp i alle dele af værdikæden, hvilket et samlet Quorum og A-2 i langt højere grad vil imødekomme. Vi glæder os meget til at kombinere de to virksomheders styrker og derfra udvikle og drive vores kerneområder, både på det private marked og indenfor den offentlige sektor” siger A-2’s managing partner Peter Müller og slutter: ”Quorum og A-2 er begge gode, sunde forretninger med stort fokus på kundetilfredshed. A-2 har for 2. år i træk fået første pladsen ifht. kundetilfredshed i MyResearchs MyImage Management rapport 2022. Vi har spændende kunder, projekter samt en solid pipeline. Fokus er på at udføre og udvikle både eksisterende og nye projekter i tæt samarbejde med kunderne i dette nye skridt fremad.”
Virksomhederne bliver fuldt integreret under brandet A-2, når virksomhederne flytter sammen hos A-2 på Jægersborg allé i Charlottenlund i vinteren 2022/23.
Quorum bliver som en del af A-2 samtidig en del af konglomeratet First Chair Group, der foruden A-2 består af reklamebureauet Envision, det digitale bureau Gorm Agency, kommunikations- og PR-bureauet Harbinger Public Relations, eventbureauet Rodkjær Event samt af managementkonsulenterne Pluss Leadership og search-virksomheden Unique Human Capital.
Nøgleord
Kontakter
For eventuelle yderligere oplysninger kan A-2s Managing Partner Peter Müller kontaktes på tlf.: 61280685
Billeder
Links
Information om GORM x ENVISION
A-2 er en konsulentvirksomhed etableret i 2001. Vi har 30+ ansatte fordelt på vores kontorer i København, Aarhus. A-2 Danmark blev i 2018 en del af First Chair Group (FCG). Hos A-2 har vi fokus på konsulentydelser til offentlige og private kunder indenfor Operations, Offentlige styring og administration, Udbud og Contract Management, IT-Management. A-2 er udvalgt SKI leverandør på aftale 17.11 Managementsupport og har samarbejdsaftaler ift. SKI 02.15 IT-rådgivning og 02.17 IT-konsulenter.
Følg pressemeddelelser fra GORM x ENVISION
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra GORM x ENVISION
Heinz slår fast: Sådan opbevarer du din ketchup!4.6.2024 09:57:10 CEST | Pressemeddelelse
260.000 danskere opbevarer i dag deres ketchup forkert. Det viser en ny undersøgelse fra Heinz. Derfor sætter Heinz, i anledning af international ketchupdag (den 5. juni), nu en stopper for misforståelsen ved at understrege: Ketchup SKAL… i køleskabet!
CHEP Danmark udpeger ny landechef7.5.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Karsten Ehrhardt er ny landechef for palle- og forsyningskædevirksomheden CHEP Danmark. Han er specialist i at skabe vækst og mere fokus på kundeservice og -behov.
Nye superkræfter til den danske e-handel22.2.2024 14:36:48 CET | Pressemeddelelse
I en tid hvor e-handelgiganterne dominerer den danske e-handel med stort udvalg og små priser, er liveshopping med til at give superkræfter til webshops og detailhandlen. Én superkraft er autenticitet, som i 2024 og fremadrettet bliver den afgørende kundedrivere. Derfor vokser kategorien år for år, mener ekspert.
KAN LI’, ELSKER, KAN IKKE LEVE UDEN!25.10.2023 10:59:38 CEST | Pressemeddelelse
Heinz hylder danskernes kærlighed til ketchup med lancering af verdens første ”Ketchup Hotdog”
HEINZ BRUGER 150 ÅRS TOMATEKSPERTISE TIL AT UDVIKLE NY SERIE AF PASTASAUCER2.10.2023 09:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Heinz introducerer nu en saucetrio, der skal give danskerne lyst til at klikke ’hygge’ og nyde smagen.