Saferoad Services A/S

Mød Nikolai Reinholdt - entrepriseleder for Øst/Sjælland

Nikolai Reinholdt er entrepriseleder i Østdanmark hos Eurostar Danmark, og det er hans opgave at få produktionen af vejmarkering til at glide bedst muligt. Både når vejret er ideelt – og når regnen driller – skal kundernes behov matches med materiel og mandskab.

Nikolai Reinholdt er entrepriseleder for Eurostar Danmark Øst. Foto kan frit bruges ved omtale af navnenyheden.

Eurostar Danmark har mange hold, som arbejder med produktion af vejmarkering som fx opstribning af kørebaner, svingbaner, cykelstier og fodgængerfelter samt markering af P-pladser og opstribning i logistikcentre og skolegårde.

Nikolai Reinholdts opgave er at have styr på den daglige drift og koordinere med kunder og formænd, så ressourcerne bruges bedst muligt, og så både kunder og medarbejdere er glade.

Når vejret driller

En af entrepriselederens vigtigste opgaver er at forberede medarbejderne på den kommende produktion og de udfordringer, som skiftende vejrforhold i kombination med svingende efterspørgsel afstedkommer.

Det er en daglig kabale, som skal gå op uanset vejret. Og det er en opgave, der med de senere års store vejrskift ikke er blevet nemmere:

”Min vigtigste opgave er, at vi overholder vores aftaler,” siger Nikolai Reinholdt og fortsætter:

”Men de mange store og pludselige regnskyl, som vi nok skal til at vænne os til, betyder også, at vi er tvunget til at udskyde og flytte opgaver. Vi skal billedligt talt kunne flytte et hold fra udendørs til indendørs arbejde i fx P-huse, i takt med vejrudsigten. Det stiller store krav til kommunikationen med kunderne, men også til mandskabets evne til hurtigt at flytte rundt mellem opgaverne. Det er absolut et af mine fokuspunkter.”

Hold hovedet koldt

Nikolai Reinholdt kommer til Eurostar Danmark med en baggrund som selvstændig murer og formand i SAS’ bagagehåndtering i lufthavnen.

”Hvis der er noget, jeg har lært fra årene som selvstændig og i lufthavnens bagagehåndtering, er det ikke at lade mig stresse og kunne bevare overblikket. Og det har jeg allerede fundet ud af, at det er rigtig gode egenskaber i jobbet som entrepriseleder hos Eurostar Danmark,” siger han.

Mange hjælpsomme kolleger

”Jeg har ikke noget stort forhåndskendskab til branchen, så derfor er gode kolleger virkelig vigtige. Og jeg må bare sige, at det har været en super god start. Alle hjælper og forklarer, når det er nødvendigt. Der er altid nogen at spørge,” siger Nikolai Reinholdt

Han fortæller også, at den frihed under ansvar, han oplever i hverdagen hos Eurostar Danmark, er noget, han virkelig værdsætter.

Privat deler 33-årige Nikolai Reinholdt adresse med sin kone Malene i Ejby ved Køge. Sammen har de to børn; en lillebror på fem og en storesøster på ni år. Udover familie og venner sætter Nikolai Reinholdt pris på at smutte forbi træningscentret. Det sker gerne klokken fem om morgenen, for som han siger:

”Så er jeg klar til en dag bag skrivebordet.”

Adm. direktør Jesper Wraae-Bess, 5836 0099/2160 3353 eller mail jwb@eurostar.as

Kommunikationsrådgiver Tom Espensen, 23720555 eller mail toe@groenbech.com

Nikolai Reinholdt er entrepriseleder i Eurostar Danmark Øst.
Nikolai Reinholdt er entrepriseleder i Eurostar Danmark Øst. Foto kan frit benyttes ved omtalte af nyheden.

Eurostar Danmark A/S

Eurostar er en af Danmarks førende virksomheder inden for kørebaneafmærkning, vejmarkering og markering af parkeringspladser. Vi har siden 2004 håndplukket fagligt dygtige medarbejdere på alle niveauer, så vi i dag har det stærkeste team inden for vores niche.

​Eurostar Danmark er en del af SAFEROAD-gruppen, med hvem vi har et fælles værdigrundlag:

• Vi udviser omsorg for mennesker på farten, vores kunder, vores medarbejdere og miljøet.
  • Vi har en dynamisk virksomhedskultur, som sikrer, at vi konstant bevæger os fremad og stræber efter at være frontløber på vores markeder.
  • Integritet er det kompas, vi navigerer efter i alt, hvad vi gør. Vi er professionelle, pålidelige og ivrige efter at dele viden med hinanden og med det omgivende samfund.

Eurostar Danmark A/S har hovedkontor i Køge samt afdelinger i Jylland og Aalborg.

Følg pressemeddelelser fra Saferoad Services A/S

Flere pressemeddelelser fra Saferoad Services A/S