3 indgår hovedpartnerskab med Tivoli Erhvervsklub

Teleselskabet 3’s erhvervsdivision, 3Business, har netop indgået et hovedpartnerskab med Tivoli Erhvervsklub. Et partnerskab, der har fokus på stærke relationer, at skabe værdi for medlemmerne i Tivoli Erhvervsklub gennem unik sparring og rådgivning, samt give 3’s kunder og samarbejdspartnere fantastiske oplevelser i Tivolis magiske rammer.
3Business har en lang historik som leverandør til Tivoli og nu udvides samarbejdet med et hovedpartnerskab, hvor 3 bliver en integreret del af Tivoli Erhvervsklub. Helt konkret betyder det, at Tivoli Erhvervsklubs mere end 200 medlemsvirksomheder kan se frem til muligheden for unik sparring og rådgivning i forhold til deres tele- og dataløsninger, ligesom de vil få særlige fordele både økonomisk og løsningsmæssigt. Derudover sikrer aftalen, at Tivoli får en fortsat udvikling på telefoni, netværk og mobilitetsindsigter.
”Tivoli er for 3Business et kvalitetsstempel, der både anerkender vores løsninger til store kunder, men også til de mindre erhverv. Derfor ser vi et stort potentiale i at vokse med Tivoli Erhvervsklub, og ser det som et godt match, hvor begge parter har fokus på at skabe den bedst mulige oplevelse. Vi glæder os til at skabe endnu tættere relationer i Erhvervsklubben og til mange store oplevelser i Haven,” fortæller Mads Henriksen, Director of Business Sales hos 3.
Tivoli Erhvervsklub, der er fuldt tegnet i 2022, har til formål at skabe rammerne for de gode relationer i dansk erhvervsliv, og det sker til mere end 20 årlige arrangementer, der strækker sig fra netværksmøder og foredrag over VIP-arrangementer til Fredagsrock og forestillinger, samt middage og intimkoncerter på Nimb.
Niels Jørgensen, chef for kommercielle partnerskaber og Tivoli Erhvervsklub, uddyber:
”Vi er meget stolte over, at vi kan præsentere 3 som hovedpartner i Tivoli Erhvervsklub. Det har været målet at lande et partnerskab, som dels sikrer 3 en særlig position over for vores mere end 200 virksomheder i Tivoli Erhvervsklub, dels sikrer, at netop vores medlemsvirksomheder opnår særlige priser og vilkår inden for telefoni og data. Derudover glæder vi os til at skabe værdi for 3, deres kunder og samarbejdspartnere til vores mange arrangementer”.
Som hovedpartner i Tivoli Erhvervsklub ønsker 3Business at skabe værdi for medlemmerne gennem personlig rådgivning, der bl.a. indebærer mulighed for at gennemgå eksisterende aftaler. Derudover tilbyder 3 også mobilitetsanalyser, hvor man med udgangspunkt i anonymiserede data fra 3’s netværk, kan lave analyser, der bl.a. kan give indsigt i, hvordan mennesker færdes i et område på baggrund af omfattende, repræsentative og opdaterede data. Hos Tivoli skal mobilitetsindsigterne bidrage til en bedre evaluering og planlægning af events, samt give et dybere indblik i publikum og deres adfærd. Læs mere om 3's mobilitetsindsigter her.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Pressekontakt
presse@3.dk
31 200 202
Kundeservice
Pressekontakt
70 313 313
Billeder

Information om 3 Danmark
3 tilbyder mobiltelefoni og internet via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 73 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
3 indgår samarbejde med Sol og Strand10.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan 3 og Sol og Stand offentliggøre, at de indgår et nyt samarbejde. Det består i, at sommmerhusejere, der udlejer deres sommerbolig til feriegæster via Sol og Strand, nu får mulighed for at købe 5G-internet fra 3 til deres sommerhus til en særlig udlejerpris.
Malou Back bliver Chief Operating Officer hos 33.3.2025 05:31:00 CET | Pressemeddelelse
Pr. 1. marts 2025 udnævnes Chief Commercial Officer i 3, Malou Back, til Chief Operating Officer, COO. I samme ombæring får hun også ansvaret for 3’s Kundeservice samt OiSTER og Flexii, hvor Anthony Lim fortsat vil stå for den daglige drift.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum