Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.

I analysen ‘Loyalty Groups BrancheIndex Mobil 2025’ tages temperaturen på kundernes oplevelse af det danske telemarked. Her udmærker OiSTER sig både ved at have de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre og de kunder, som mener, de får mest værdi for pengene.
Den høje kundetilfredshed kommer til udtryk ved, at OiSTER blandt teleselskaberne i undersøgelsen har den højeste Net Promoter Score (NPS), som indikerer, i hvor høj grad kunderne vil anbefale OiSTER.
I kategorien ‘Værdi for Pengene’ er OiSTER også topscorer blandt telekunderne i undersøgelsen.
Direktør i OiSTER, Anthony Lim glæder sig over resultaterne:
“I OiSTER går vi hver dag på arbejde for at gøre kundeoplevelsen lidt bedre i dag end i går. Derfor er vi konstant på udkig efter måder, hvor vi kan øge kundetilfredsheden og skabe værdi for pengene. Vi glæder os derfor meget over kundernes anerkendelse af os og fortsætter arbejdet med at forbedre kundeoplevelsen hos OiSTER.”
“Resultatet af undersøgelsen er beviset på den store indsats OiSTERs medarbejdere yder hver dag så til dem, skal der lyde en stor tak for indsatsen. Ambitionen er dog at holde skruen i vandet, for vi vil naturligvis gerne blive endnu bedre, end vi er, så vi får endnu gladere kunder.”
Nøgleord
Kontakter
OiSTER Presse
presse@oister.dkOm OiSTER
OiSTER er en del af 3, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,6 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
Roamingdata fra 3 viser, at kunderne brugte mere data i sommerferien end sidste år8.8.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny opgørelse over roamingdata fra teleselskabet 3 viser, at 3's mere end 1,7 mio. kunder i perioden 1. juni til 1. august har brugt mere data end ift. samme periode sidste år. Samtidig er der udskiftning i top ti over de mest populære rejsedestinationer.
3 tager endnu et kvartal med vækst i kundebasen17.7.2025 08:30:35 CEST | Pressemeddelelse
Der er fortsat fremgang hos 3, hvor det i andet kvartal af 2025 er lykkedes at hente ca. 31.000 nye kunder. Det bringer 3’s samlede kundebase op på 1,720 mio. kunder.
3 går ind i markedet for internet til boligforeninger i samarbejde med iFiber1.7.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
I samarbejde med iFiber, der er leverandør af internetløsninger til boligforeninger landet over, går 3 nu ind i ny del af internetmarkedet. Sammen vil de ramme de mindre boligforeninger.
3 lancerer i samarbejde med Tryg ny forsikring til mobil og tablet26.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag går 3, i samarbejde med forsikringsselskabet Tryg Affinity, i luften med en ny type forsikring, der dækker både mobil- og tablet-enheder. Det nye forsikringstilbud, 3Mobilforsikring, afløser 3Forsikring og dækker mod en bred vifte af uheld – endda også for brugte mobiler og tablets.
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum