3 går ind i markedet for internet til boligforeninger i samarbejde med iFiber
I samarbejde med iFiber, der er leverandør af internetløsninger til boligforeninger landet over, går 3 nu ind i ny del af internetmarkedet. Sammen vil de ramme de mindre boligforeninger.

3 har ikke tidligere leveret internet til boligforeninger, men det bliver nu muligt grundet det nye samarbejde med iFiber. Via samarbejdet vil iFiber formidle kontakten til boligforeningerne, mens selve kundeforholdet plejes af 3.
“Nu kan mindre boligforeninger også få leveret en solid internetforbindelse via 5G fra 3. Beboerne i foreningerne kan således få opgraderet deres netværk uden ekstra omkostninger. Sammen kan vi tilbyde en løsning, der er nem og hurtig at bruge og installere, og vi ser meget frem til at gå ind i dette marked med iFiber,” siger Chief Operating Officer i 3, Malou Back.
Hos iFiber er man også spændt på at komme i gang med det nye samarbejde, fortæller virksomhedens stifter, Frank Rasmussen:
“Vi glæder os til at kunne levere stærke trådløse 5G-løsninger til antenneforeninger med mindre beboelsesenheder over hele landet. Der findes mange cases, hvor det er ligetil at levere en internetløsning trådløst, så dem ser vi frem til at finde i samarbejde med 3.”
Malou Back ser frem til at kunne tilbyde en trådløs forbindelse som alternativ til de faste forbindelser:
“Vi tror, at mange foreninger godt kan se fidusen i at få en trådløs forbindelse til deres medlemmer, der er nem at tilslutte, som hurtigt kan leveres og hvor man er fri for at være afhængig af kabler. I en stor del af de mindre boligforeninger landet over er der fortsat ikke trukket kabler, og her kan vi tilbyde et godt og solidt alternativ, der kan give tilsvarende hastigheder, uden at kablerne skal trækkes,” afslutter hun.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkKundeservice
Tlf:70313313Om 3
3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,7 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i mere end 75 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
Roamingdata fra 3 viser, at kunderne brugte mere data i sommerferien end sidste år8.8.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny opgørelse over roamingdata fra teleselskabet 3 viser, at 3's mere end 1,7 mio. kunder i perioden 1. juni til 1. august har brugt mere data end ift. samme periode sidste år. Samtidig er der udskiftning i top ti over de mest populære rejsedestinationer.
3 tager endnu et kvartal med vækst i kundebasen17.7.2025 08:30:35 CEST | Pressemeddelelse
Der er fortsat fremgang hos 3, hvor det i andet kvartal af 2025 er lykkedes at hente ca. 31.000 nye kunder. Det bringer 3’s samlede kundebase op på 1,720 mio. kunder.
3 lancerer i samarbejde med Tryg ny forsikring til mobil og tablet26.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag går 3, i samarbejde med forsikringsselskabet Tryg Affinity, i luften med en ny type forsikring, der dækker både mobil- og tablet-enheder. Det nye forsikringstilbud, 3Mobilforsikring, afløser 3Forsikring og dækker mod en bred vifte af uheld – endda også for brugte mobiler og tablets.
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum