Deel Danmark

Deel opruster lokal indsats med ny ansvarlig for Deel i Danmark

Del

Den globale HR-platformvirksomhed, Deel, har ansat en ny ansvarlig for Deel i Danmark som led i den lokale vækstrejse. Nicolai Dam Hansen kommer fra LinkedIn og skal med sin erfaring fra tech-branchen være med til at vækste Deel på det danske marked. 

Nicolai Dam Hansen, Ansvarlig for Deel i Danmark
Nicolai Dam Hansen, Ansvarlig for Deel i Danmark

Der er fart på i den globale HR-platformsvirksomhed, Deel, og virksomheden vokser med raketfart. Som en del af vækstrejsen har Deel derfor ansat Nicolai Dam Hansen som ansvarlig for Deel i Danmark og Finland. Det sker samtidig med, at Deel udvider antallet af ansatte i Danmark.

Erfaring fra branchen 
Nicolai har erfaring fra flere store techvirksomheder og startups. Blandt andet fra LinkedIn, hvor han var med til at opbygge deres nordiske strategi. Efterfølgende har han været ansat i den globale techvirksomhed Okta, hvor han arbejdede fra Dublin i Irland. Og nu fortsætter Nicolai rejsen i Deel, hvor han med hans erfaring fra branchen og andre startups skal være med til at opbygge og vækste Deel i Danmark og Finland. 

”Jeg er glad for og stolt over at få lov til at blive en del af vækstrejsen hos Deel i Danmark. Som et lille land er der stort potentiale for danske virksomheder i forhold til at rekruttere udenlandske talenter, og jeg glæder mig til at få endnu flere virksomheder med på rejsen,” udtaler Nicolai Dam Hansen, Ansvarlig for Deel i Danmark.  

Deel vækster i Danmark
I dag har Deel mere end 150 danske kunder, og med ansættelsen af Nicolai Dam Hansen forventer man at øge antallet inden for en overskuelig fremtid. Udover ansættelsen af Nicolai har Deel inden for den seneste tid udvidet det danske team, som i dag består af 12 medarbejdere. Deel har blandt andet kunne byde velkommen til Steen Alvarez Jacobsen, Account Manager, Caroline Dabroszek, Sales Development Representative og Nilas Harmon, Account Executive. Deel forventer at ansætte flere medarbejdere i takt med, at antallet af danske kunder øges.  

Løser et aktuelt behov 
Deel opererer i mere end 150 lande verden over og tilbyder en samlet pakke af rekruttering, onboarding og payroll og sikrer samtidig overensstemmelse med lokal lovgivning. Med Deel har danske virksomheder mulighed for at rekruttere den bedste kandidat uanset, hvor i verden de befinder sig. Samtidig kan virksomhederne tilbyde deres ansatte et mere fleksibelt arbejdsliv ved at give dem mulighed for at arbejde hvorfra i verden, de ønsker. 

”Danske virksomheder har i lang tid efterspurgt muligheden for at indhente udenlandske talenter og tilbyde dem muligheden for fjernarbejde. Samtidig ønsker mange danskere et mere fleksibelt arbejdsliv, hvor de i højere grad kan arbejde hjemmefra – eller fra et andet land. Og det er lige præcis her, at Deel kan skabe værdi for både virksomheder og deres ansatte,” slutter Nicolai Dam Hansen. 

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Steen Alvarez Jacobsen, Account Manager
Steen Alvarez Jacobsen, Account Manager
Download
Caroline Dabroszek, Sales Development Representative
Caroline Dabroszek, Sales Development Representative
Download
Kiran Wylie, Director, EMEA Communications
Kiran Wylie, Director, EMEA Communications
Download
Cecilia Hillergren, Senior Marketing Manager
Cecilia Hillergren, Senior Marketing Manager
Download
Jakob Östberg, Manager, Sales
Jakob Östberg, Manager, Sales
Download
Vilhelm Fridell, Manager, Sales Development
Vilhelm Fridell, Manager, Sales Development
Download
Liona Benbekhti, Manager, Sales Development
Liona Benbekhti, Manager, Sales Development
Download
Christian Demant, Sales Development Representative
Christian Demant, Sales Development Representative
Download
Shugoofa Popal, Sales Development Representative
Shugoofa Popal, Sales Development Representative
Download

Om Deel

Deel er en førende global HR- og lønningsløsning, der forbinder talenter og virksomheder over hele verden. Deel udstyrer lokale teams med de værktøjer, funktioner og vejledninger, der er nødvendige for at ansætte og lede et globalt team. Deels platform tilbyder en samlet pakke af lønsystem, HR-ydelser og juridiske eksperter, der gør det nemmere for virksomheder og teams at arbejde sammen på tværs af landegrænser. 

Ved hjælp af en teknologidrevet selvhjælpsproces kan Deels kunder nemt ansætte nye medarbejdere fra over 150 lande på få minutter i overensstemmelse med lokal lovgivning. Deel har ansat mere end 250 lokale juridiske-, revisions-, skatte- og mobilitetspartnere, der gør det muligt for virksomheder at udarbejde og underskrive lokale ansættelseskontrakter i overensstemmelse med lokale regulativer. Det gøres nemt gennem et virtuelt bibliotek, og det er muligt at betale lokale teams i flere end 120 forskellige valutaer.

Deel blev grundlagt i 2019 af Alex Bouaziz og Shuo Wang, der ønskede at løse et aktuelt problem, de så blandt deres venner. På grund af udfordringer med visum og lokal lovgivning kunne de ikke kunne få de velbetalte jobs i udlandet, de havde kompetencerne til. Som en løsning på den udfordring startede Alex og Shuo Deel. I dag opererer Deel i over 150 lande. Læs mere om Deel her

Følg pressemeddelelser fra Deel Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Deel Danmark

Deel lancerer Compliance Hub: Det har aldrig været nemmere for virksomheder at sikre compliance7.12.2023 13:52:50 CET | Pressemeddelelse

Den globale HR- og rekrutteringsplatform, Deel, har lanceret en samlet platform og one-stop-shop med alt, der har at gøre med compliance. I dag bruger virksomheder mange penge på at sikre compliance hele vejen rundt. Gennem Compliance Hub kan virksomheder holde fingeren på pulsen med nem adgang til seneste lovgivning, risikoadvarsler, rådgivning og medarbejderklassificering.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye