+VonBülow.co

MUFF Advokater har nået en milepæl: Advokatfirmaet fejrer i år 40-års jubilæum

MUFF Advokater har en lang historie bag sig og kan i år fejre 40 års jubilæum. Der er ingen tvivl om, at MUFF Advokater stadig har mange gode år i vente, og fra kontoret i Gilleje forsætter de med at yde personlig og fortrolig rådgivning til klienter over hele landet.

En stærk arbejdsglæde - selv efter 40 år

I maj 1983 tog en nyuddannet advokat en stor beslutning. I stedet for at søge job hos et allerede etableret advokatfirma, valgte Karin Muff at flytte til Gilleleje og starte sit eget. Her har hun gennem de sidste 40 år været med til at forme et advokatfirma, der beskæftiger sig med en bred vifte af juridiske opgaver inden for bl.a. bolig-, familie-, arv-, og erhvervsret. Karin Muff har gennem sin tid som advokat udviklet en solid viden inden for blandt andet arveretssager og leveret rådgivning til både selskaber, foreninger og private. For Karin Muff har 40 år i branchen ikke gjort faget kedeligt - tværtimod.

Selv efter 40 år som advokat kan jeg mærke, at min arbejdsglæde stadig er lige så stærk, som dengang jeg startede. Jeg synes, det er spændende at hjælpe mine klienter og det er tilfredsstillende at kunne finde på løsninger, der gavner dem i deres sag. Ingen sager er ens og der sker hele tiden noget nyt – det har været med til at fastholde min interesse i faget”.

Karin Muff var eneejer af MUFF Advokater frem til 2005, hvor hun indgik sit første partnerskab. Partnerskabet skulle dels sikre en fortsat udvikling og fremgang for firmaet og dels fremtidssikre firmaet. I dag er der tre partnere i MUFF Advokater med Karin Muff som seniorpartner og advokaterne Sofus Borch Schaufuss og Rasmus Sjølund, som blev partnere i hhv. 2019 og 2021.

”Vi er i dag tre partnere hos MUFF Advokater med hver vores ekspertise. Vores samarbejde gør os stærke og det betyder, at vi kan tilbyde hver enkelt klient en personlig og kompetent rådgivning, uanset hvor kompleks deres sag måtte være. Jeg har altid sat en ære i at have en personlig relation med mine klienter. Deres udfordringer er jo en vigtig del af deres liv, så derfor går vi ind i alle sager med en personlig fortrolighed og respekt”, siger Karin Muff.

Optimisme for fremtiden

Selv med 40 års erfaring mærker MUFF Advokater til de forandringer, der sker i advokatbranchen. Flere mindre advokatfirmaer har måttet lukke eller søge ly i storbyens store advokathuse, men MUFF Advokater har, på trods af deres beskedne størrelse, formået at bevare deres position som en betydningsfuld aktør inden for juridisk rådgivning – og det har de gjort fra deres kontor i Gilleleje siden 1983.

Selvom MUFF Advokater ser og mærker de nye tendenser i branchen, er de ikke bange for at investere i lokalsamfundet – de går mod strømmen og har ingen planer om at rykke væk fra Gilleleje. I stedet forsætter MUFF Advokater med at levere erfaren rådgivning til klienter fra hele landet, men også bistand til store og små virksomheder, rådgivere og andre advokater i branchen, som aktivt søger MUFF Advokaters kompetente og faglige sparring.

MUFF Advokater er fast forankret i Gilleleje, men fører sager i både Østre- og Vestre landsret og tilbyder landsdækkende rådgivning til klienter, der står overfor en svær tid. Her leverer MUFF Advokater ikke bare tal og standardløsninger, men en helt personlig rådgivning, som hjælper til at gøre de svære valg i livet lidt nemmere. Når man som advokat formår at lave skræddersyede løsninger for sine klienter, så hjælper man dem også med at træffe de rigtige beslutninger på et godt og sikkert grundlag. Det er de kerneværdier, som MUFF advokater bygger videre på i fremtiden:

”MUFF Advokater har en lang historie bag sig, men der er ingen tvivl om, at vi også har mange gode år i vente. Verden har ændret sig og det kræver, at vi som advokater tilpasser os og arbejder hurtigt. Men på trods af disse forandringer er det stadig den personlige og fortrolige rådgivning, som er kernen i vores firma - og det vil vi selvfølgelig fortsætte med i fremtiden”, afslutter advokat Karin Muff.

MUFF advokater har frabedt sig gaver i forbindelse med jubilæet, men opfordrer klienter og forretningsforbindelser til at tilgodese de lokale foreninger og forretninger i stedet. Der afholdes ikke reception.

Karin Muff
Advokat (L)
Seniorpartner
km@muffadvokater.dk

Følg pressemeddelelser fra +VonBülow.co

Flere pressemeddelelser fra +VonBülow.co

Asbest var populær tagbelægning på især 60’er og 70’er-huse – i dag er det en sundhedsskadelig bombe, som skal behandles med omhu1.5.2024 11:10:32 CEST | Pressemeddelelse

Der findes rigtig mange huse og sommerhuse fra 60’erne og 70’erne, og de er populære. Men ejer du, eller overveje at købe hus fra de årtier, skal du være særligt opmærksom på asbest; Der er skrappe krav og flere på vej til både nedtagning og bortskaffelse. Sådan lyder det fra KOPP Sorø, der har mange års erfaring med området.