Live Nation Denmark ApS

Burhan G og Sivas skaber årets største fest, når de sammen indtager K.B. Hallen den 29. december 2023

BURHAN G & SIVAS: ’ONE NIGHT ONLY’

K.B. HALLEN

FREDAG 29. DECEMBER 2023

Den 29. december 2023 kan man opleve Burhan G og Sivas spille en unik fælleskoncert under navnet ’One Night Only’. Som navnet lægger op til, er der tale om en enestående koncertoplevelse, hvor to af dansk musiks sværvægtere går sammen om at skabe en uforglemmelig aften med et fælles repertoire, der har været soundtrack til en hel generation.

’Jeg Vil Ha’ Dig For Mig Selv’, ’d.a.u.d.a’, ’Mest Ondt’, ’Oui’, ’Tættere På Himlen’, og ’Sidste Timer’ for blot at nævne en brøkdel af de mange hits, der tilhører Burhan G og Sivas’ musik kataloger - som helt sikkert ringer en klokke hos de fleste. Som publikum til ’One Night Only’ kan man opleve en aften på musikkens præmisser, det bliver en mindeværdig hitparade af et dobbeltshow med en fælles sætliste, hvor man tages på en fantastisk musikalsk rejse igennem de to musikeres respektive kataloger. De to artister har aldrig været bange for at samarbejde med venner og kollegaer i musikbranchen, og derfor kan man også se frem til at opleve en lang række ’Special Guests’ på scenen i K.B. Hallen. Koncerten bliver med Burhan Gs liveband, og eksempelvis agerer Burhan kapelmester på scenen under Sivas’ sange. ”Der kommer til at blive fortolket på hiphop og R&B på en vanvittig måde, koncerten kommer til at kræse om det soniske. Publikum inviteres til en aften på musikkens præmisser”, udtaler Burhan G.

Selvom Burhan G og Sivas har bevæget sig i to vidt forskellige musikalske universer, er det ikke så unaturligt, at de nu i fællesskab, vil skabe en koncertoplevelse for deres fans. Burhan G og Sivas er nemlig opvokset kun et par gader fra hinanden i Brøndby Strand på den Københavnske Vestegn. De har altid haft en stor kærlighed/respekt for hinandens meritter og har set hinanden vokse sig til de artister - som de er i dag. Deres rejser har mange fællestræk, da den udspringer fra samme by og det faktum, at det ikke altid har stået skrevet i stjernene, at de to unge drenge fra Brøndby en dag skulle indtage K.B. Hallen. Autenciteten bag kærligheden, den gensidige respekt for hinanden kommer til at stråle ud af de to artister på scenen, og dette kommer publikum uden tvivl også til at kunne mærke.

I 2023 fejrer Burhan G 20 års jubilæum med sin debutsingle ’Burhan G’, mens Sivas fejrer 10 års jubilæum for gennembrudsinglen ’d.a.u.d.a’, derfor er der lagt op til en kæmpefejring, når de to indtager K.B. Hallen.

Jeg glæder mig til at fejre livet, rejsen og til at dele scene med en person, som jeg ved også har ofret meget - vi har begge to trodset reglerne. Jeg glæder mig til at fejre, at vores musik er kommet så langt - og det vil vi gerne dele med vores fans. Jeg lover jer, at det bliver en festaften. Det bliver en aften, som man ikke vil gå glip af. Koncerten ligger mellem jul og nytår, og det bliver festen man altid har hungret efter i netop denne periode”. Udtaler Burhan G.

Om koncerten udtaler Sivas ”Jeg har set op til Burhan i mange år, ikke kun musikalsk, men også fra et menneskeligt aspekt. Han har været et stort forbillede for mig, og i mine øjne er han en af største kunstnere Danmark, har haft. Derfor bliver det en stor ære at dele scenen med ham, og vi har begge talt om, at vi skal levere et show, som vil blive husket. Jeg glæder mig til at dele oplevelsen med jer alle.”

Sidste sommer var begge artister at finde på singlen ’WALOU-GENERATIONER’, som var et remix af bandet Outlandishs store hit ’Walou’ fra 2001. I øjeblikket er de i studiet sammen, hvor der arbejdes på ny musik og derfor kan det ikke udelukkes, at der er flere fælles udgivelser på vej.

Billetpriser: 425 kr. + gebyr
Billetsalget starter fredag den 21.04 2023 kl. 10.00 via livenation.dk og billetlugen.dk

Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk fra torsdag d. 20.04 kl. 10.00.

Information om Live Nation Denmark ApS

Live Nation Denmark ApS
Frederiksberg Allé 3

35 25 41 00https://www.livenation.dk/

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Følg pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS

Flere pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS