Gør klar til en af årets mest intense hip-hop-koncerter når Ski Mask The Slump God kommer til Store VEGA

VEGA og Live Nation præsenterer

SKI MASK THE SLUMP GOD

23. SEPTEMBER 2024

STORE VEGA

Siden Ski Mask The Slump God trådte ind på scenen i 2015, fra et af de mørkeste hjørner i Sydflorida, har han gentagende gange hævet baren for hip-hop med sin lyriske evner, uforudsigelige flows og elite punchlines. Han er en sjældenhed på rapscenen, da han ser ud over de traditionelle kasser og æraer med en hensynsløse attitude og topniveau, der har positioneret ham som en af de mest unikke rappere i nyere tid.

Efter at have udgivet en række populære mixtapes kom Ski Mask The Slump Gods fuldlængde debutalbum ”Stokeley” i 2018, som skød op på en sjette plads på Billboard Top 200, samt fik anmelderros i bl.a. Pitchfork, XXL og NME. Hen ad vejen har han også udgivet en række sange som er gået platin, såsom ”Cath Me Outside” og “Nuketown,” samt bangeren ”Faucet Failure”, der er gået 2x platin. Derudover har han lavet sange med nogle af de hotteste rappere på scenen, bl.a. Denzel Curry, Lil Yachty, J. Coles Dreamville crew og selvfølgelig en af hans tætteste samarbejdspartnere XXXTentacion. Senest har han udgivet albummet ”11th Dimension” med features fra Future og Juice WRLD, m.fl.

Med mere end tre milliarder streams i bagagen er Ski Mask The Slump God efterhånden blevet en velrenommeret rapper, men han er også garant for at levere højenergiske koncerter, båret af tunge 808s, Ski Mask The Slump Gods hidsige flow og en uimodståelig feststemning. Oplev dette i Store VEGA til september når han kommer til København.

Billetpriser: 335 kr. + gebyr.

Billetsalget starter 14. juni kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

Live Nation presale 11. juni kl. 10.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

Det canadiske black-metal band, Spectral Wound, besøger København i forbindelse med deres "SONGS OF BLOOD & MIRE" EXCLUSIVE EUROPEAN RELEASE SHOW RUN 2024 og spiller i Pumpehuset fredag 25. oktober 2024.24.6.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Spectral Wound er et canadisk black-metal band, der blev dannet i 2015 i Montreal, Quebec. Bandet er kendt for deres rå og atmosfæriske lyd, der trækker på klassiske black-metal elementer og samtidig tilføjer en moderne kant. Spectral Wounds musikalske stil er dybt rodfæstet i traditionel black metal med påvirkninger fra bands som Darkthrone og Burzum. Deres musik er kendetegnet ved hurtige tremolo-pickede riffs, blast beats, og skingre vokaler, som skaber en kold og intens atmosfære. I tekstuniverset berører bandet ofte temaer som naturens storhed, menneskelig forfængelighed og eksistentiel nihilisme. Spectral Wound har gjort sig bemærket på black-metal scenen med deres autentiske og atmosfæriske tilgang til genren. Bandet er også kendt for intense live optrædener, hvor de formår at genskabe deres albums' mørke og kraftfulde lyd. Oplev Spectral Wound live fredag 25. oktober 2024 i Pumpehuset. De tager Imha Tarikat og Abyssinia med som support. Billetpriser: 220 kr. + gebyr Billetsalge