Det schweiziske deathcore-band, Paleface Swiss, kommer til Pumpehuset

PALEFACE SWISS

18. FEBRUAR 2025

PUMPEHUSET

Paleface Swiss er kendt for deres aggressive stil og tunge lyd. Bandet har bygget en hype inden for metal- og deathcore-miljøet på baggrund af deres benhårde lyd, som er kendetegnet ved deres kraftige vokaler, intense trommer og vilde guitarsektioner. Med en blanding af brutalitet og højt teknisk niveau har de opbygget en loyal fanskare og etableret sig som et solidt navn på deathcore-scenen. Oplev dem i Pumpehuset til februar.

Billetpriser: 220 kr. + gebyr.

Billetsalget starter mandag 17. juni kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

Den energiske glamrock stjerne, Michael Monroe, spiller i Pumpehuset 10. september 202410.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Michael Monroe, født Matti Fagerholm, er en markant figur inden for rockmusikken, kendt som forsanger i det finske glamband Hanoi Rocks. Bandet, som blev dannet i 1979, fik hurtigt international anerkendelse for deres unikke glam rock-stil og blev en vigtig del af rockscenen i 1980'erne. Efter Hanoi Rocks' opløsning i midten af 1980'erne begyndte Monroe en succesfuld solo-karriere, hvor han udgav flere album og fortsatte med at turnere og udgive ny musik.

Det indflydelsesrige heavy metal-band, Queensrÿche, vender tilbage til Pumpehuset torsdag 6. februar 202510.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det amerikanske heavy metal-band, Queensrÿche, blev dannet i 1982 i Bellevue, Washington, og er grundlagt af guitaristerne Michael Wilton og Chris DeGarmo, bassist Eddie Jackson, trommeslager Scott Rockenfield og sanger Geoff Tate. De blev hurtigt kendt for deres unikke lyd, der kombinerede elementer af progressiv rock og heavy metal, samt deres komplekse og konceptuelle sangtekster.