ALDI Danmark

Ny digital marketingchef i Aldi Danmark

Del
Den 1. september 2021 tiltræder Liselotte Walther Jørgensen i stillingen som digital marketingchef for Aldi Danmark. Liselotte Walther Jørgensen kommer fra en stilling som operations director i RIB Software Nordic. Hun har desuden erfaring med digital marketing og forretningsudvikling hos Bonnier Publications. Liselotte Walther Jørgensen får til opgave at optimere Aldi‘s digitale tilstedeværelse og sikre, at det digitale spiller sammen med og understøtter Aldi‘s nye brandidentitet og reklameunivers.

”Jeg glæder mig til at arbejde med at optimere vores indsatser på tværs af alle digitale kanaler. Og sammen med den resterende marketingafdeling bakke op om de fastsatte mål og arbejde med Aldi’s nye brandidentitet,” fortæller Liselotte Walther Jørgensen.

Liselotte Walther Jørgensen får ansvaret for den digitale del af Aldi’s marketing, hvor hun, sammen med sit team, skal varetage en bred palette af digitale touchpoints, herunder Aldi’s nyhedsbrev og aldi.dk, medieindkøb samt SoMe - Facebook, Instagram og YouTube.

En af de helt store opgaver, som Liselotte Walther Jørgensen, har på tegnebrættet, er at sikre den rette balance i teamet

”Vi skal sørge for, at vi hele tiden følger vores aktiviteter til dørs og finder den rette balance mellem den daglige drift, og Aldi’s ambitiøse transformations- og ekspansionsplaner. Det er vigtigt, at vi kender effekten, af de ting vi gør, og har det som en fælles puls i teamet,” forklarer Liselotte Walther Jørgensen, og fortæller, at hun også glæder sig til at opleve dagligvarebranchen fra den anden side af indkøbsvognen.

15 års erfaring som leder
Liselotte Walther Jørgensen har mere end 15 års ledererfaring og har arbejdet med digital markedsføring, salg, optimering og analyse siden 2000, bl.a. hos Bonnier Publication, hvor hun i perioden 2002-2015 var ansvarlig for de digitale kanaler.

„Jeg er en stærk leder, som har fokus på målopnåelse via teamindsats, udvikling af medarbejdere og optimal udnyttelse af den enkeltes kompetencer,“ fortæller Liselotte Walther Jørgensen og uddyber „Jeg håber, at jeg med min ledelsesmæssige erfaring, kombineret med min digitale profil og vigtigst - de stærke kompetencer jeg har i mit team - kan være med til at skabe det bedst performende digitale team i branchen.“

Liselotte Walther Jørgensen har en HD i afsætning og IAA-eksamen på Reklameskolen.

Liselotte Walther Jørgensen er 52 år og bor i Værløse sammen med sin mand Thomas, og deres to børn på hhv. 12 og 17 år.

 

Kontakter

Louise Wendelbo
Pressekontakt
presse@aldi.dk
+45 28 44 77 56


Signe Kamper Kankelborg
Pressekontakt
signe.kankelborg@aldi.dk
23 32 85 77

Billeder

Information om ALDI Danmark

ALDI Danmark
ALDI Danmark
Herstedøstervej 27-29 C
2620 Albertslund

https://www.aldi.dk/

Aldi Danmark åbnede sin første butik i 1977 og var den første discountkæde i Danmark. I dag er der 186 Aldi-butikker over hele landet og ca. 2.800 medarbejdere. Grundtanken i Aldi er at tilbyde et nøje udvalgt sortiment af dagligvarer i god kvalitet til den lavest mulige pris. For at styrke Aldi’s position i Danmark og imødekomme kundens behov i dag og i fremtiden har Aldi Danmark siden 2018 arbejdet målrettet på at modernisere og udvide butiksnettet samt tilpasse varesortimentet med bl.a. flere kendte brands kombineret med stærke private label produkter og et større fokus på bæredygtighed og økologi. Aldi Danmarks fortsatte udvikling og vækst bygger på et solidt fundament i Aldi Nord gruppen, som er repræsenteret i ni europæiske lande og beskæftiger flere and 77.000 ansatte.

Følg pressemeddelelser fra ALDI Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra ALDI Danmark

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye