Brandhouse/Subsero optager nye partnere
Udnævnelsen kommer i kølvandet af opkøbet af Subsero i 2018, og senest sammenlægning af de fire brands under navnet Brandhouse/Subsero. De nye profiler skal styrke partnerkredsen yderligere og ruste gruppen, så bureauet står endnu stærkere i den kommende tid.
Thomas Hedegaard har været hos Brandhouse/Subsero siden 2015. Han har været marketingansvarlig hos Bosch og Telia og client director hos Co+ og DDB, inden han kom til Brandhouse. Thomas skal sikre et højt niveau af rådgivning inden for marketing og brand management.
Robert Dinulovic kom til Brandhouse/Subsero i 2019 fra Nordlid/Increase, hvor han sammenlagt har været i otte år med en afstikker til Kunde & Co. Han skal sikre bureauets kompetencer, værktøjer og services inden for digital markedsføring og CRM.
Begge indtræder også i direktionen.
- Vi har altid været et bureau med partnere, men nu vil vi gerne have flere med. I første omgang Thomas og Robert, som i dag har et stort ledelsesansvar, men de kommende år, vil også flere blive inviteret med. Det er ikke bare en tradition i konsulent og bureaubranchen at være partnerdrevne. Det er også en logisk konsekvens af at have stærke personligheder, som tager et ansvar for kunder og forretningen, siger Stiig Binggeli.
Brandhouse har i forvejen dedikerede partnere i gruppen specialenheder. Marlene Stochkendahl, som direktør for lean production (tidligere Outhouse), og Jacob Karne, Torben Rohde og Martin Askhøj, som arbejder med digital udvikling (tidligere Subsero).
Siden medstifter Morten Angelo stoppede i 2014, har der ikke været partnere med i toppen af selskabet.
- Det giver mening at have partnere i direktionen igen, nu hvor vi fungerer som én organisation, siger Stiig Binggeli
Kontakter
Stiig BinggeliManaging Partner, CEOBrandhouse/Subesero
Tlf:40404757Billeder
Information om Brandhouse
Følg pressemeddelelser fra Brandhouse
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Brandhouse
Synoptik stiller skarpt26.2.2020 12:57:26 CET | Pressemeddelelse
Efter bureauskiftet i efteråret til Brandhouse lancerer Synoptik i disse dage et strategiskift og en ny kommunikationsplatform.
Valentinsdag har for alvor fået fat i danskerne – og især i de unge 13.2.2019 09:24:34 CET | Pressemeddelelse
Torsdag 14. februar er det Valentinsdag, og kærlighedsdagen har for alvor bidt sig fast hos danskerne. Interflora melder om en fremgang på hele 73 pct. fra 2013 til 2018, og salget forventes, ifølge administrerende direktør Søren Flemming Larsen, endnu større i år. Mærkedagen får mere og mere fat i de unge, men dagen er også en oplagt mulighed for dem, der er ældre, til at ruske op i romantikken.
Brandhouse får ny CEO3.5.2018 14:53:18 CEST | Pressemeddelelse
Stiig Helgens Binggeli har været adm. direktør for Brandhouse, siden han stiftede bureauet i 1991. Nu får en ny mand det daglige ansvar for bureaugruppen, mens Stiig Binggeli selv skal arbejde med brandingprojekter og forretningsudvikling for udvalgte virksomheder samt overordnet udvikling af Brandhouse Gruppen.
Husk dem, du ikke holder jul med21.11.2016 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Julen er over os, og de fleste familier kan se frem til at mødes og hygge sig med hinanden. Men man kan ikke være alle steder på én gang, og mange har ikke mulighed for at være sammen med dem, de elsker og tænker på juleaften. En ny film fra Interflora får danskerne til at huske på dem i familien, de ikke har mulighed for at holde jul sammen med. Det er samtidig også håbet, at filmen skal få os til at skænke en tanke til de mange tusinde danskere, der holder jul alene. ”Julen er en tid, hvor travlheden for en tid lægges på hylden og vi endelig kan bruge tid og hygge os sammen med dem, vi elsker,” fortæller Søren F. Larsen, der er administrerende direktør hos Interflora. ”Men for mange er det også en følelsesladet aften, hvor vi savner dem, vi ikke har mulighed for at være sammen med.” Mange kender fx til dilemmaet omkring fejring af julen, hvor man hvert år ikke kan undgå at skuffe den del af familien, man ikke kan fejre jul sammen med – enten på grund af komplicerede familieforhold, f
NEYE donerer 10 millioner kroner til to danske kræftforskere14.11.2016 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
To danske kræftforskere har modtaget 10 mio. kr. fra den 135-årige taske- og kuffertkæde, NEYE, som hvert år donerer overskuddet fra salget i deres butikskæde til kræftforskningen i Danmark. Donationerne går denne gang til den internationalt anerkendte professor Anja Groth og den nyudnævnte professor Simon Bekker-Jensen, som begge forsker i, hvordan man kan stoppe kræftcellers evne til at reparere sig selv. Formålet er at få kræftceller og kræftsvulster til at gå til grunde.