Brandhouse

Brandhouse får ny CEO

Del
Stiig Helgens Binggeli har været adm. direktør for Brandhouse, siden han stiftede bureauet i 1991. Nu får en ny mand det daglige ansvar for bureaugruppen, mens Stiig Binggeli selv skal arbejde med brandingprojekter og forretningsudvikling for udvalgte virksomheder samt overordnet udvikling af Brandhouse Gruppen.

Thomas Nolsøe tiltræder som ny direktør i Brandhouse. Han kommer senest fra en stilling som direktør for mediebureauet MEC i GroupM og før det, var Thomas strategidirektør for MEC i Shanghai.

”Thomas er ikke bare en dygtig leder, han er også en utrolig kompetent strateg med stor erfaring på digitale platforme”, udtaler Stiig Binggeli og fortsætter, ”Han bliver en klar gevinst for os. Thomas er kundefokuseret og arbejder målrettet med at skabe vækst for de virksomheder, han har rådgivet. For at være leadbureau og fullservice skal kompetencer omkring den digitale kundeoplevelse og kunderejse prioriteres meget højt. Det er en del af bureauets udviklingsstrategi, og forandringen skal starte fra toppen. Det har Thomas stor erfaring med.”

Thomas Nolsøe tilføjer, ”Vi skal i højere grad hjælpe de marketingansvarlige med forbrugernes digitale kunderejser og med optimering af medievalget. Jeg selv og Christian Orry Andersen, der er startet som ansvarlig for udvikling på digitale kanaler, er en del af transformationen.”

Han fortsætter, ”Det betyder ikke et farvel til Brandhouse’ grundlæggende arbejde med forbrugerfokus, strategi og kreative koncepter. Men vi ser diskussionen om medieplatforme, SoMe og digitale platforme som en meget større del af vores kunders dagligdag. Det er kompetencer, jeg kender og har arbejdet med hos MEC / Wavemaker.”

”Det er en super spændende virksomhed, jeg kommer ind i. Indsigten i forbrugeradfærd og holdninger er enestående, og jeg har mødt et meget højt strategisk og kreativt niveau. Stiig har længe ønsket at arbejde mere med kunder og nye koncepter, og vi supplerer hinanden godt i den nye ledelse.”

Direktionen kommer i første omgang til at bestå af Thomas Nolsøe, Stiig Binggeli og Mikkel Elung, der er kreativ direktør.

Stiig Binggeli skal arbejde med den overordnede udvikling – bl.a. et partnerprogram. ”Vi har haft stor success med at have dygtige partnere som Kristin Brandt hos Bessermachen og Marlene Stochkendahl hos Outhouse. Og vi skal have videreudviklet vores partnerprogram, så vi kan få flere partnere og kompetencer ind i vores selskaber. Vi tænker også på at etablere flere specialistenheder i gruppen. Herudover har vi fået flere opgaver med concept- og forretningssudvikling, som jeg skal varetage sammen med interne og eksterne kræfter.”

Portræt og faktaboks:

Thomas Nolsøe 48 år, nu CEO Brandhouse
CEO MEC Danmark 17-18
CSO MEC China & PLUS China 11-15
CSO Mediaedge:CIA Danmark 09-11
og har før dette arbejdet med planning i Norden og som Regional Director, APAC

Stiig Helgens Binggeli 57 år, nu Partner, Director Business Development.
Uddannet cand. jur.
Stifter og adm. dir. Brandhouse 91-18
Kontaktdirektør Brand & Falk 88-90
Marketingkonsulent Politiken 86-88
Management trainee Danske Bank 84-86

Billeder

Information om Brandhouse

Brandhouse
Middelfartgade 17
2100 København Ø

http://www.brandhouse.com

Følg pressemeddelelser fra Brandhouse

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Brandhouse

Valentinsdag har for alvor fået fat i danskerne – og især i de unge

13.2.2019 09:24:34 CET | Pressemeddelelse

Torsdag 14. februar er det Valentinsdag, og kærlighedsdagen har for alvor bidt sig fast hos danskerne. Interflora melder om en fremgang på hele 73 pct. fra 2013 til 2018, og salget forventes, ifølge administrerende direktør Søren Flemming Larsen, endnu større i år. Mærkedagen får mere og mere fat i de unge, men dagen er også en oplagt mulighed for dem, der er ældre, til at ruske op i romantikken.

Husk dem, du ikke holder jul med21.11.2016 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Julen er over os, og de fleste familier kan se frem til at mødes og hygge sig med hinanden. Men man kan ikke være alle steder på én gang, og mange har ikke mulighed for at være sammen med dem, de elsker og tænker på juleaften. En ny film fra Interflora får danskerne til at huske på dem i familien, de ikke har mulighed for at holde jul sammen med. Det er samtidig også håbet, at filmen skal få os til at skænke en tanke til de mange tusinde danskere, der holder jul alene. ”Julen er en tid, hvor travlheden for en tid lægges på hylden og vi endelig kan bruge tid og hygge os sammen med dem, vi elsker,” fortæller Søren F. Larsen, der er administrerende direktør hos Interflora. ”Men for mange er det også en følelsesladet aften, hvor vi savner dem, vi ikke har mulighed for at være sammen med.” Mange kender fx til dilemmaet omkring fejring af julen, hvor man hvert år ikke kan undgå at skuffe den del af familien, man ikke kan fejre jul sammen med – enten på grund af komplicerede familieforhold, f

NEYE donerer 10 millioner kroner til to danske kræftforskere14.11.2016 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

To danske kræftforskere har modtaget 10 mio. kr. fra den 135-årige taske- og kuffertkæde, NEYE, som hvert år donerer overskuddet fra salget i deres butikskæde til kræftforskningen i Danmark. Donationerne går denne gang til den internationalt anerkendte professor Anja Groth og den nyudnævnte professor Simon Bekker-Jensen, som begge forsker i, hvordan man kan stoppe kræftcellers evne til at reparere sig selv. Formålet er at få kræftceller og kræftsvulster til at gå til grunde.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye