Brandhouse

Synoptik stiller skarpt

Del
Efter bureauskiftet i efteråret til Brandhouse lancerer Synoptik i disse dage et strategiskift og en ny kommunikationsplatform.

Synoptik har i mange år haft en let og underholdende kommunikation – senest med Martin Brygmann som frontfigur. En kampagne, som har fungeret godt på mange parametre. Men som også har tabt pusten.

”Vi havde behov for at søge ind til vores DNA og valgte at arbejde sammen med Brandhouse, fordi de kan gå grundigt til værks og dykke ned i vores kunders forventninger og de behov, som giver mening for Synoptik,” fortæller marketing og digital direktør Gitte Matzen.

Synoptik har traditionelt ansat nogle af Danmarks bedste optikere og har været foregangsmænd på den tekniske del af optikerfaget siden etableringen i 1930. Der har historisk været et fagligt fokus på at give kunderne et bedre syn.

Men Brandhouses undersøgelser viser, at kunderne opfatter den samlede optikerbranche for fokuseret på pris, og at der er et uopfyldt behov for ekspertise og faglighed. Derfor har Synoptik valgt at fokusere endnu mere på det, der betyder mest for deres kunder - nemlig at tage synet alvorligt.

”Vi slipper ikke for at have skarpe priser og gode tilbud, men vi arbejder samtidig for at give den bedste service og rådgivning, når det kommer til et bedre syn til vores kunder. I vores produkter, tekniske udvikling og uddannelse af vores optikere vil vi derfor have den primære målsætning, at vi vil være bedst til at rådgive og sikre kunderne det bedste syn”, fortæller marketing og digital direktør Gitte Matzen.

Kommunikationsplatformen, som Synoptik lancerer de kommende dage, har et tydeligt kundeløfte: "Synoptik tager dit syn alvorligt". Den er udviklet af Brandhouse/Subsero og reklamefilmen er produceret sammen med Bacon og instruktør Ada Søby.

For yderligere information, kontakt:
Gitte Matzen, Marketing og digital direktør, Synoptik, Mobil 81 40 22 16
Thomas Hedegaard, COO, Brandhouse, Mobil 51 51 30 40

For at se denne video fra youtu.be, så skal du aceptere cookies på toppen af denne side.Synoptik tager dit syn alvorligt

Nøgleord

Billeder

Information om Brandhouse

Brandhouse
Middelfartgade 17
2100 København Ø

http://www.brandhouse.com

Om Brandhouse
Brandhouse er et kommunikations- og konsulenthus med mere end 70 ansatte. Vores ydelser dækker alt fra udvikling af vækststrategier, kunderejser, reklame, PR, til design af digitale kundeoplevelser og content-produktion. Vi har eksisteret siden 1991 – men har altid ambitioner om at blive større, stærkere og bedre.

Brandhouse Gruppen består at Brandhouse, Bessermachen, Subsero og Outhouse samt specialister inden for PR og content.

Om Synoptik
Synoptik blev etableret i 1930 og er med 102 butikker i Danmark førende inden for salg og service af briller, kontaktlinser og solbriller.

Følg pressemeddelelser fra Brandhouse

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Brandhouse

Valentinsdag har for alvor fået fat i danskerne – og især i de unge

13.2.2019 09:24:34 CET | Pressemeddelelse

Torsdag 14. februar er det Valentinsdag, og kærlighedsdagen har for alvor bidt sig fast hos danskerne. Interflora melder om en fremgang på hele 73 pct. fra 2013 til 2018, og salget forventes, ifølge administrerende direktør Søren Flemming Larsen, endnu større i år. Mærkedagen får mere og mere fat i de unge, men dagen er også en oplagt mulighed for dem, der er ældre, til at ruske op i romantikken.

Husk dem, du ikke holder jul med21.11.2016 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Julen er over os, og de fleste familier kan se frem til at mødes og hygge sig med hinanden. Men man kan ikke være alle steder på én gang, og mange har ikke mulighed for at være sammen med dem, de elsker og tænker på juleaften. En ny film fra Interflora får danskerne til at huske på dem i familien, de ikke har mulighed for at holde jul sammen med. Det er samtidig også håbet, at filmen skal få os til at skænke en tanke til de mange tusinde danskere, der holder jul alene. ”Julen er en tid, hvor travlheden for en tid lægges på hylden og vi endelig kan bruge tid og hygge os sammen med dem, vi elsker,” fortæller Søren F. Larsen, der er administrerende direktør hos Interflora. ”Men for mange er det også en følelsesladet aften, hvor vi savner dem, vi ikke har mulighed for at være sammen med.” Mange kender fx til dilemmaet omkring fejring af julen, hvor man hvert år ikke kan undgå at skuffe den del af familien, man ikke kan fejre jul sammen med – enten på grund af komplicerede familieforhold, f

NEYE donerer 10 millioner kroner til to danske kræftforskere14.11.2016 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

To danske kræftforskere har modtaget 10 mio. kr. fra den 135-årige taske- og kuffertkæde, NEYE, som hvert år donerer overskuddet fra salget i deres butikskæde til kræftforskningen i Danmark. Donationerne går denne gang til den internationalt anerkendte professor Anja Groth og den nyudnævnte professor Simon Bekker-Jensen, som begge forsker i, hvordan man kan stoppe kræftcellers evne til at reparere sig selv. Formålet er at få kræftceller og kræftsvulster til at gå til grunde.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye