
Aarhusiansk reklamefyrtårn indtager København
”Vi åbner i København af flere årsåger. Først og fremmest oplever vi, at der er en bred efterspørgsel på det, vi kan tilbyde som full service bureau. Vores strategiske tilgang til kreativitet som drivkraft for effektive kampagner på tværs af medier har medført en opblomstring af nye kunder og partnerskaber - også på Sjælland. Den udvikling ønsker vi naturligvis at understøtte,” fortæller adm. direktør i Envision, Anders Tranæs.
Han forsætter: ”For det andet kan vi flytte sammen med flere af vores søsterselskaber i First Chair Group. Det betyder, at der fremadrettet vil være konsulenthuse i både Aarhus og København, og at der hvert sted vil være over 100 specialister, der dækker både reklame, kommunikation, events, rekruttering og managementydelser til erhvervslivet.”
Den nye afdeling opstår som en overbygning af reklamebureauet Anew, som nu skifter navn til Envision København. Envision ejede i forvejen 60% af Anew, men har nu opkøbt de sidste aktieandele.
De tidligere partnere i Anew, Mads Duzenius Christensen, Esben Amtorp og Jakob Blom, har alle vekslet deres andele til aktier i Envision, som nu altså får et solidt afsæt for at indtage hovedstaden, med de tre partnere og i alt 12 medarbejdere på kontoret i København.
Mads Duzenius, som bliver leder af Envision København, er også overbevist om, at den nye konstellation vil give flere muligheder:
”Vi kommer til at fastholde vores fokus på gode, kreative løsninger. Men sammenlægningen med Envision giver os en række specialkompetencer i ryggen, fx indenfor strategi, forretningsudvikling og inhouse filmproduktion. Ligesom de kreative teams kommer specialisterne til at fungere på tværs af landet som en samlet enhed. Det betyder fx mulighed for at sammensættte endnu mere skræddersyede teams til hver opgave – og det tror vi veksler til endnu bedre løsninger for vores kunder.”
Envision København sætter af den 1. oktober 2020.
Nøgleord
Kontakter
Adm. direktør i Envision, Anders Tranæs: +45 2946 0067
Billeder
Information om GORM x ENVISION
Envision er en del af First Chair Group, der består af over 200 mennesker, som arbejder med viden, kreativitet og teknologi.
Foruden Envision består FCG af Rodkjær Events, GORM Agency, A-2, Unique Human Capital og Harbinger Pulic Relations.
Følg pressemeddelelser fra GORM x ENVISION
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra GORM x ENVISION
Heinz slår fast: Sådan opbevarer du din ketchup!4.6.2024 09:57:10 CEST | Pressemeddelelse
260.000 danskere opbevarer i dag deres ketchup forkert. Det viser en ny undersøgelse fra Heinz. Derfor sætter Heinz, i anledning af international ketchupdag (den 5. juni), nu en stopper for misforståelsen ved at understrege: Ketchup SKAL… i køleskabet!
CHEP Danmark udpeger ny landechef7.5.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Karsten Ehrhardt er ny landechef for palle- og forsyningskædevirksomheden CHEP Danmark. Han er specialist i at skabe vækst og mere fokus på kundeservice og -behov.
Nye superkræfter til den danske e-handel22.2.2024 14:36:48 CET | Pressemeddelelse
I en tid hvor e-handelgiganterne dominerer den danske e-handel med stort udvalg og små priser, er liveshopping med til at give superkræfter til webshops og detailhandlen. Én superkraft er autenticitet, som i 2024 og fremadrettet bliver den afgørende kundedrivere. Derfor vokser kategorien år for år, mener ekspert.
KAN LI’, ELSKER, KAN IKKE LEVE UDEN!25.10.2023 10:59:38 CEST | Pressemeddelelse
Heinz hylder danskernes kærlighed til ketchup med lancering af verdens første ”Ketchup Hotdog”
HEINZ BRUGER 150 ÅRS TOMATEKSPERTISE TIL AT UDVIKLE NY SERIE AF PASTASAUCER2.10.2023 09:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Heinz introducerer nu en saucetrio, der skal give danskerne lyst til at klikke ’hygge’ og nyde smagen.